1. Jak prowadzić księgę przychodów: teraz i po zmianach - Abc kosztów w małej firmie - Praktyczny poradnik dla każdego przedsiębiorcy:

    - Jak założyć i prowadzić księgę,
    - Jak postępować, by księga była rzetelna i niewadliwa,
    - Jak dokonywać zapisów w księdze,
    - Jak prowadzić uproszczoną księgę przychodów,
    - Jak ustalić, co jest kosztem,
    - Jak rozliczać koszty amortyzacji,
    - Jak rozliczać koszty finansowe,
    - Jak rozliczać koszty reprezentacji i reklamy,
    - Jak rozliczać w kosztach samochód,
    - Jak księgować wydatki na lokal,
    - Jak wliczać w koszty wynagrodzenia,
    - Jakie zmiany w kosztach.

    - więcej; dodatek do Gazety Prawnej (Abc kosztów w małej firmie)  Nr 191 (1809) z dnia 2 października 2006

  2. Koszty uzyskania przychodów w orzecznictwie - Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą, nawet na niewielką skalę, próbują obniżać obciążenia podatkowe. Decydują się więc na generowanie jak najwyższych kosztów podatkowych. Niestety, nie wszystkie wydatki ponoszone przez firmę mogą być takimi kosztami. Wskazówek pozwalających na prawidłową kwalifikację wydatków dostarcza bogate orzecznictwo sądowe. 

    - więcej; dodatek do Gazety prawnej (Niezbędnik) Nr 192 (1810) z dnia 3 października 2006

  3. Instrukcja obsługi ZUS-u

    a) przystąpienie do systemu ubezpieczeń,
    - obowiązek po zawarciu umowy o pracę,
    - zgłoszenie członków rodziny,
    - comiesięczne składki od pracownika,
    - na umowie zlecenia i o dzieło.
    b) działalność na własny rachunek,
    - zgłoszenie także elektroniczne,
    - kiedy, jak i ile trzeba płacić.
    c) zasiłki i zaświadczenia,
    - macierzyński także dla ojca,
    - świadczenia za czas choroby,
    - odszkodowanie za wypadek przy pracy,
    - zasiłek dla wracających do pracy,
    - gdy zachoruje dziecko,
    - świadczenie rehabilitacyjne po chorobie.

    - więcej; dodatek do Gazety prawnej (Prawo i Życie) Nr 195 (1813) z dnia 6 września 2006