2006-02-10   Przetarg Nieograniczony - Numer sprawy : MGZK
 Przedmiot zamówienia
 sukcesywny wynajem:
Część I – koparki samojezdnej  wraz z obsługą operatorską,  do wykopów i robót melioracyjnych . Planowana ilość godzin pracy  koparki  -250
Część II – koparko-ładowarki samojezdnej z napędem na 4 koła wraz z obsługą operatorską do zimowego odśnieżania ulic w sezonie zimowym 2006/2007. Planowana  ilość godzin pracy koparki – 120.
Część III - samochodu samowyładowczego wraz z kierowcą.

Przetarg Nieograniczony

(o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro)
Miejsko Gminny Zakład Komunalny
ul. Łagiewnicka 25, 28-100 Busko Zdrój,


ogłasza przetarg nieograniczony na  sukcesywny wynajem:
Część I – koparki samojezdnej  wraz z obsługą operatorską,  do wykopów i robót melioracyjnych . Planowana ilość godzin pracy  koparki  -250
Część II – koparko-ładowarki samojezdnej z napędem na 4 koła wraz z obsługą operatorską do zimowego odśnieżania ulic w sezonie zimowym 2006/2007. Planowana  ilość godzin pracy koparki – 120.
Część III - samochodu samowyładowczego wraz z kierowcą.   
Planowana ilość godzin pracy  samochodu – 200.    
Szczegółowy opis zamówienia został umieszczony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Miejsce realizacji zamówienia miasto i gmina Busko-Zdrój.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok.28 w godz. od 700 – 1500 .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.
Termin wykonania zamówienia do dnia 31.03.2007r.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r oraz warunki dodatkowe określone w istotnych warunkach zamówienia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie cena (koszt) – 100%.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego pok.24 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa 27.02.2006r o godz.1300. Otwarcie ofert nastąpi dn.27.02.2006r o godz.1310 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 (świetlica).
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Uprawnioną osobą do kontaktów z oferentami Jerzy Wójcik  (41) 378-27-77,   kom.606 884 539,  w dni robocze  w godz.700 – 1500 .