Busko-Zdrój, dnia 06.05.2011r.

Nr sprawy : GK/34/04/11

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI NIEPRZEKARCZAJĄCEJ KWOTY OKREŚLONEJ
W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP

Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej
Ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój
Tel. 041 356 71 16

ogłasza przetarg nieograniczony

na wykonanie zadania pn.: „ROZBUDOWA, NADBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU PRZYCHODNI ZDROWIA W DOBROWODZIE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ INSTALACJI WOD-KAN, C.O, ELEKTRYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ ZBIORNIKA NA GAZ PŁYNNY O POJ. DO 3 M 3 Z PRZEZNACZENIEM NA CELE GRZEWCZE”

Adres strony internetowej, na której umieszczono SIWZ: http://spzpoz.busko.pl

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 05.05.2011r. Numer ogłoszenia: 101174-2011.


 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty [ pdf ]

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

  1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozbudowa, nadbudowa istniejącego budynku Przychodni Zdrowia w Dobrowodzie wraz z przebudową instalacji wod-kan, c.o, elektrycznej oraz budową zbiornika na gaz płynny o poj. do 3m3 z przeznaczeniem na cele grzewcze”.
  2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy, nadbudowy istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia w Dobrowodzie wraz z przebudową instalacji wod-kan, c.o, elektrycznej oraz budową zbiornika na gaz płynny o poj. do 3 m3 z przeznaczeniem na cele grzewcze, budową przykanalika ścieków sanitarnych wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe o pojemności do 10m3 , budową ogrodzenia terenu działki nr 18/1 w miejscowości Dobrowoda.
    Zakres prac będzie obejmował:
    · Roboty rozbiórkowe:

    a) rozebranie dachu na istniejącym budynku
    - pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej
    - więźby dachowej

    b) rozebranie drewnianych ścian poddasza użytkowego i drewnianego stropu nad parterem.

    c) rozebranie istniejących instalacji;
    - kanalizacyjnej,
    - c.o z rur stalowych czarnych z grzejnikami żeliwnymi i kotłem opalanym paliwem stałym

    d) rozebranie budynków i budowli gospodarczych
    - drewnianego garażu
    - śmietnika murowanego z cegły silikatowej
    - zbiornika na ścieki sanitarne
    - ogrodzenia nieruchomości.

    Roboty montażowe:

    a) Nadbudowę, rozbudowę istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia w Dobrowodzie oraz poddasza użytkowanego jako lokal mieszkalny:
    - powierzchnia użytkowa budynku po przebudowie: parter 155 m2; poddasze 73,76 m2 kubatura budynku po przebudowie 1250 m3 Zakres robót obejmuje w szczególności:

    Ø rozbudowę budynku o skrzydło usytuowane przy południowej elewacji budynku. Rozbudowa polega na dobudowie części parterowej przykrytej stropem gęstożebrowym  Teriva, dachem dwuspadowym na konstrukcji drewnianej z poddaszem nieużytkowym. Parter rozbudowy przeznaczony na pomieszczenie ośrodka zdrowia.
    Ø przebudowę i rozbudowę konstrukcji nośnej dachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego blachą dachówkową.
    Ø budowę i przebudowę pomieszczeń wewnętrznych parteru z przeznaczeniem na działalność Ośrodka Zdrowia
    Ø przebudowę pomieszczeń wewnętrznych poddasza z przeznaczeniem na lokal mieszkalny
    Ø budowę klatki schodowej ze schodami żelbetowymi stanowiącej komunikacje na poddasze użytkowe.
    Ø wykonanie elewacji budynku
    Ø przebudowę istniejącej instalacji kanalizacyjnej z odprowadzeniem ścieków bytowych do projektowanego zbiornika na ścieki sanitarne.
    Ø przebudowę istniejącej instalacji wody, elektrycznej i telekomunikacyjnej.
    Ø przebudowę instalacji C.O na instalację zasilaną gazem płynnym z projektowanej instalacji zbiornikowej.

    b) Dostawę i montaż zbiornika żelbetowego na nieczystości płynne i przyłącza kanalizacji sanitarnej:
    - o pojemności do 10m3 - przyłącze z rur PCV.

    c) wykonanie ciągów pieszo-jezdnych utwardzonych kostką brukową.
    - wykonanie opaski budynku
    - utwardzenie terenu nieruchomości wraz z rekultywacją terenu biologicznie czynnego.

    d) wykonanie ogrodzenia terenu działki nr 18/1:
    - od strony drogi – z profili stalowych osadzonych na słupkach murowanych.
    - w granicy z działkami sąsiednimi – siatka stalowa ocynkowana na słupkach z profili stalowych na cokole betonowym
    - brama wjazdowa oraz furtka.
  4. Wspólny Słownik zamówień (CPV):
    Główny przedmiot: 45000000-7 – Roboty budowlane
    Dodatkowe przedmioty:
    45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
    45232460-4 – Roboty sanitarne
    45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
    45331100-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania
    45232440-8 – Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania ścieków
    45223300-9 – Roboty budowlane w zakresie parkingów.
    45342000-6 – Wznoszenie ogrodzeń

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych.

3. Termin wykonania zamówienia: do 31.07.2012r.

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. wiedza i doświadczenie.
    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się: wykonanie obiektów użyteczności publicznej lub ich rozbudowy wraz z wykonaniem kompletnych instalacji. Wartość każdego zrealizowanego zamówienia winna wynosić, co najmniej 500 000 PLN brutto, z podaniem ich wartości, okresu i miejsca wykonania, daty odbioru oraz załączeniem referencji poświadczających należyte i rzetelne wykonanie robót, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz że roboty zostały prawidłowo wykonane i ukończone.
  2. osoby zdolne do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia będzie dysponował:
    a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego,
    b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności elektroinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
    c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
  3. sytuacja ekonomiczna i finansowa. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800 000,00 PLN.
5. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy przedłożyć:
    a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
    b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem m.in.: ich wartości, daty i miejsca wykonania, daty odbioru, podmiotu dla którego wykonano zamówienie oraz załączeniem referencji poświadczających należyte i rzetelne wykonanie robót, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz że roboty zostały prawidłowo wykonane i ukończone;
    c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    d) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
    a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;
    b) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp
    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  3. Inne dokumenty : Ponadto do oferty należy dołączyć:
    a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1.
    b) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót (Załącznik 2), dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonany metodą szczegółową.
    c) zaakceptowany, tj. podpisany na każdej stronie projekt umowy (Załącznik 10).
    Kosztorys ofertowy należy wykonać metodą szczegółową: do oferty należy dołączyć wydruk uproszczony, a do Umowy na roboty – wydruk szczegółowy.

6. Wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 000,00 PLN.

7. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

8. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego - Przychodnia Nr 1 w Busku-Zdroju, ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój. Pokój 220. Termin składania ofert upływa w dniu 27.05.2011r. o godz. 10.00

9. Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju, ul. Sądowa 9. Pokój nr 202 w dniu 27.05.2011r. o godz. 10.15.

10. Termin związania ofertą: 30 dni.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

14. Zmiana umowy:

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.

  1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku:
    a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji,
    b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy).
  3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy:
    a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności – do czasu ustąpienia tych okoliczności;
    b) wystąpią roboty dodatkowe lub zamienne;
    c) wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej;
    d) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania (np.: zmieniające pozwolenie na budowę);
    e) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można uzyskać od innych producentów (dostawców.);
  4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót.
  5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku:
    a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót;
    b) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji;
    c) wprowadzenia rozwiązań zamiennych niezbędnych z punktu widzenia realizacji całości zamówienie, których nie można było wcześniej przewidzieć (np. ukryte wady projektowe ujawnione na etapie realizacji inwestycji, rozbieżności w stosunku do założeń projektowych) polegające np. na zamianie technologii wykonania danego elementu, jego parametrów, materiałów użytych do jego wykonania;
    d) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT.

SIWZ - SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ

Załącznik 1 - FORMULARZ OFERTY
Załącznik 2 - KSIĄŻKA PRZEDMIARÓW
Załącznik 3 - OŚWIADCZENIE
Załącznik 4 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT
Załącznik 5 - WYKAZ OSÓB PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Załącznik 6 - OŚWIADCZENIE
Załącznik 7 - OŚWIADCZENIE 2
Załącznik 8 - OŚWIADCZENIE W SPRAWIE UPRAWNIEŃ
Załącznik 9 - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
Załącznik 10 - UMOWA
Załącznik 11 - PROJEKT

ZAPYTANIA I ODPOWIEDZI

18.05.2011

Zapytanie dot. przedmiaru robót poz.125 d.13
Poprawiony przedmiar

20.05.2011

Zapytanie dot. przedmiaru robót poz.189 d.16
Poprawiony przedmiar