2005-06-01   Przetarg Nieograniczony - Numer sprawy : RS – 341/15/05
 Przedmiot zamówienia
 Na wykonanie remontu budynku świetlicy środowiskowej w Kostkach Dużych
Numer sprawy : RS – 341/15/05
2005-06-01

Przetarg Nieograniczony

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 Euro 


Gmina Busko-Zdrój 
al. Mickiewicza 10, 28 – 100 Busko – Zdrój 
tel. (0 41) 3705200, fax (0 41) 3705290, 
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie remontu budynku 
świetlicy środowiskowej w Kostkach Dużych




KOD CPV: 45453000–7
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie remontu budynku świetlicy środowiskowej w Kostkach Dużych.
Zakres robót obejmuje: wymianę pokrycia dachu z papy na blachę stalową trapezową powlekaną, wymiana okien ze stalowych na PCV, wymiana drzwi, wykonanie robót posadzkarskich, okładzinowych, tynkarskich, malarskich, instalacyjnych elektrycznych i sanitarnych, wykonanie elewacji budynku, wykonanie chodnika i opaski, remont schodów zewnętrznych. Szczegółowy zakres rzeczowy
i ilościowy robót określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia i przedmiar robót.
Wszystkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały dostarcza wykonawca.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 44 lub drogą pocztową.
Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych.
Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2005 r.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
-posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24
ust. 1 i 2 ustawy)

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.


Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) - 100,00 %.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, lok. Biuro Obsługi Interesanta i Rady Miejskiej, pok. Nr 3.
Termin składania ofert upływa dnia 20 czerwca 2005 r. o godz. 1200.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

wymianę pokrycia dachu z papy na blachę stalową trapezową powlekaną, wymiana okien ze stalowych na PCV, wymiana drzwi, wykonanie robót posadzkarskich, okładzinowych, tynkarskich, malarskich, instalacyjnych elektrycznych i sanitarnych, wykonanie elewacji budynku, wykonanie chodnika i opaski, remont schodów zewnętrznych. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia i przedmiar robót. Wszystkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały dostarcza wykonawca. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 44 lub drogą pocztową. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych. Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2005 r. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. -posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.