Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

W związku z okresem zimowym i przewidywanymi intensywnymi opadami śniegu straż miejska przypomina o obowiązkach ciążących na właścicielach nieruchomości.

Właściciele, zarządcy oraz inne osoby administrujące nieruchomościami zobowiązani są do utrzymania czystości i porządku na chodnikach położonych wzdłuż nieruchomości. Do obowiązków należy oczyszczanie ze śniegu i lodu, jak też usuwanie błota i innych zanieczyszczeń. Należy pamiętać, że usunięty śnieg i lód leżący na krawędzi chodnika nie może utrudniać ruchu pieszych oraz nie może być zgarniany bezpośrednio z chodników na jezdnię.

Śliskość chodników powinna być likwidowana poprzez posypywanie chodników np. piaskiem. Należy pamiętać o usuwaniu z dachów i gzymsów budynków bezpośrednio sąsiadujących z drogami i chodnikami sopli i nawisów śnieżnych tuż po ich powstaniu. Obowiązki te reguluje Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Busko-Zdrój.