Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Urząd Miasta i Gminy

umig2018v3

 

ADRES:
ul. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój


KONTAKT:
Tel.: 413705200, 412605700
Fax: 413705201, 413783439
E-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ePUAP: /6qt404xbhs/SkrytkaESP

GODZINY OTWARCIA URZĘDU:
Poniedziałek : 8:00-16:00
Wtorek : 7:00-15:00
Środa : 7:00-15:00
Czwartek : 7:00-15:00
Piątek :
7:00-15:00

Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju, ul. Stefana Batorego 1A, 28-100 Busko-Zdrój

Numer konta bankowego Urzędu Miasta i Gminy
w Busku-Zdroju
obowiązujący od 1 lutego 2013 roku:
14 8480 0004 2001 0020 2000 0002

SWIFT CODE: POLUPLPR
IBAN: PL

NIP podatnika VAT UE:

- UMiG w Busku-Zdroju: PL 6551005568
- Gmina Busko-Zdrój:
PL 6551879646

WŁADZE GMINY

Sikora Waldemar

Burmistrz Miasta i Gminy

Waldemar Sikora

Radosz Henryk

Z-ca Burmistrza

Henryk Radosz

Mierzwa Tomasz

Z-ca Burmistrza

Tomasz Mierzwa

Burmistrz Miasta i Gminy Busko - Zdrój przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godz. od 12:00 do 16:00.

I Zastępca Burmistrza przyjmuje interesantów w środy od 11:00 do 15:00,

II Zastępca Burmistrza w czwartki od 11:00 do 15:00.

Sekretarz, Skarbnik, Naczelnicy Wydziałów, Kierownik USC oraz Komendant Straży Miejskiej przyjmują interesantów codziennie w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałek od godz. 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godz. 7:00-15:00.

Statut (łc. statutum ‘to, co postawione, zarządzone’) ogół przepisów określających strukturę, obowiązki i sposób działania organizacji, instytucji. Zbiór przepisów regulujących formy zależności org. adm. publicznej oraz podział kompetencji w jej obrębie. Jest opracowywany przez jednostkę podporządkowaną i zatwierdzany przez organ nadzorujący.

Uchwała Rady Miasta z dnia 2018-03-22, sesja XXXIX, numer 539 w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIII/419/2013 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju z dnia 14 listopada 2013 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta i Gminy Busko-Zdrój [ pdf ].

Uchwała Rady Miasta z dnia 2017-11-30, sesja XXXV, numer 486 w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Miasta i Gminy Busko-Zdrój [ pdf ].

Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój określa zakres działania i zadania urzędu, jego  strukturę organizacją, zasady funkcjonowania oraz zakres działania kierownictwa Urzędu i poszczególnych wydziałów (referatów, stanowisk pracy).

Zarządzenie Burmistrza MiG z dnia 2018-04-25 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku - Zdroju [ pdf ].

W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy:

schemat od 20180524

Wydział Organizacyjno - Administracyjny (OA)

 

Sekretarz: Sroka Dorota – tel. 41 370 52 36
Naczelnik: Twaróg Bożena – tel. 41 370 52 20

Z-ca Naczelnika: Dziarmaga Agnieszka – tel. 41 370 52 61

Inspektor Szewczyk-Drozdzowska Katarzyna – tel. 41 370 52 39
Inspektor Kwiatkowska Aneta – tel. 41 370 52 39
Inspektor Nowak Łukasz – tel. 41 370 52 64
Podinspektor Ścibiło Kazimierz – tel. 41 370 52 74
Sekretariat: Inspektor Załęcka Agnieszka – tel. 41 370 52 80, fax 41 370 52 01

Biuro Obsługi Rady Miejskiej i Burmistrza
Inspektor Cieślak Anna – tel. 41 370 52 11
Inspektor Sieradzka Klaudia – tel. 41 370 52 11
Inspektor Stankiewicz-Grochowska Monika – tel. 41 370 52 11

Biuro Obsługi Interesanta
Podinspektor Kryczka Karolina – tel. 41 370 52 30
Podinspektor Wojciechowska Sylwia – tel. 41 370 52 30

Informatyk: Karpiński Jakub – tel. 41 370 52 40
Informatyk: Garecki Norbert – tel. 41 370 52 50

Biuro Obsługi Prawnej Urzędu (OP)
Adwokat - Smagłowska Beata tel. 41 370 52 12
Adwokat - Jaworski Artur tel. 41 370 52 12

 

Wydział Rozwoju Strategicznego, Inwestycji i Drogownictwa (RSID)

 

Naczelnik: Janas Annatel. 41 370 52 28
Z-ca Naczelnika: Przyborowska Ryś Anna – tel. 41 370 52 06

Kierownik Referatu Drogownictwa: Treliński Krzysztof – tel. 41 370 52 43

Kierownik Referatu Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych i Realizacji Inwestycji: Cieślak Aneta – tel. 41 370 52 23

Inspektor Bucki Wojciech – tel. 41 370 52 83
Inspektor Burek Agnieszka – tel. 41 370 52 10
Inspektor Gołębiowska Joanna – tel. 41 370 52 47
Inspektor Gręda Izabella – tel. 41 370 52 17
Inspektor Kaleta Jerzy – tel. 41 370 52 14
Inspektor Kardynał Urszula – tel. 41 370 52 10
Inspektor Witczak Agnieszka – tel. 41 370 52 67
Podinspektor Rzepecka Anna – tel. 41 370 52 10
Inspektor Kuc Wojciech – tel. 41 370 52 47
Inspektor Leszczyńska Agnieszka - tel. 41 370 52 23
Inspektor Pałys Maryla – tel. 41 370 52 58
Inspektor Sroka Patrycja – tel. 41 370 52 77
Inspektor Tomala Piotr – tel. 41 370 52 32
Inspektor Topolska Alicja – tel. 41 370 52 32
Inspektor Tyma Wioleta – tel. 41 370 52 67

 

Wydział Finansowo - Budżetowy (FB)

 

Skarbnik MIG: Tokarz Arturtel. 41 370 52 42
Główny Księgowy: Zoch Jacek–  tel. 41 370 52 13

Referat d/s Księgowości Budżetowej
Kierownik Walas Aneta – tel. 41 370 52 85

Referat d/s Podatków i Opłat
Kierownik Chrobot Grażyna – tel. 41 370 52 16

Podinspektor Bębenek Monika – tel. 41 370 52 27
Inspektor Bydłosz Dorota – tel. 41 370 52 24
Podinspektor Charczuk Grażyna – tel. 41 370 52 18
Podinspektor Glica Jolanta – tel. 41 370 52 19
Inspektor Komasara Jolanta – tel. 41 370 52 29
Inspektor Korycińska Zofia – tel. 41 370 52 19
Inspektor Brachowicz-Kozieł Anna – tel. 41 370 52 05
Podinspektor Kumor Bożena – tel. 41 370 52 19
Inspektor Mazurek Elżbieta  – tel. 41 370 52 05
Podinspektor Mierzejewska Krystyna – tel. 41 370 52 19
Podinspektor Kryczka Marzena – tel. 41 370 52 18
Inspektor Nowak Michał – tel. 41 370 52 05
Inspektor Płóciennik Aneta – tel. 41 370 52 24
Inspektor Rożek Katarzyna – tel. 41 370 52 27
Inspektor Sławiński Krzysztof  – tel. 41 370 52 05
Inspektor Zgrzebnicka Anna – tel. 41 370 52 16
Podinspektor Paradziej Katarzyna – tel. 41 370 52 19

 

Wydział Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości, Ochrony Środowiska i Rolnictwa (GKNŚR)

 

Naczelnik: Mirosław Wieczorek - tel. 41 370 52 53
Z-ca Naczelnika: Bratek Paulina - tel. 41 370 52 68

Referat Gospodarki Nieruchomościami
Kierownik:
Osiński Robert - tel. 41 370 52 08
Inspektor Adamczyk Marian - tel. 41 370 52 08
Inspektor Ciepliński Jerzy - tel. 41 370 52 08
Inspektor Schabowska-Wilk Monika – tel. 41 370 52 62
Inspektor Matyja Renata – tel. 41 370 52 62
Inspektor Szałankiewicz Joanna - tel. 41 370 52 48
Podinspektor Ciepla Krzysztof – tel. 41 370 52 10
Podinspektor Konieczek Agnieszka - tel. 41 370 52 48

Referat Utrzymania Mienia i Spraw Mieszkaniowych
Kierownik: Tometczak Krzysztof - tel. 41 370 52 63
Inspektor Zawisza Kazimierz - tel. 41 370 52 86
Inspektor Słabowski Janusz - tel. 41 370 52 38
Inspektor Jewiarz Robert - tel. 41 370 52 38

Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Kierownik: Ciepierski Wiesław – tel. 41 370 52 22
Inspektor Bezak Anna - tel. 41 370 52 25
Inspektor Szeniawska Justyna - tel. 41 370 52 51
Podinspektor Czaja Katarzyna – tel. 41 370 52 51

Stanowisko ds. zarządzania energią
Inspektor Burchan Grzegorz - tel. 41 370 52 84

 

Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych (BUŚ)

 

Naczelnik: Tracz Andrzej – tel. 41 370 52 21
Inspektor Dalmata Joanna – tel. 41370 52 41
Inspektor Foryś Robert – tel. 41 370 52 46
Inspektor Mazanka Agata – tel. 41 370 52 46
Inspektor Pasternak Paweł – tel. 41 370 52 46
Inspektor Ryś Rafał - tel. 41 370 52 76
Inspektor Wojciechowska Anna - tel. 41 370 52 46

 

Wydział Oświaty, Promocji i Infrastruktury Społecznej (OPIS)

 

Naczelnik: Maj Jolanta tel. 41 370 52 34
Z-ca Naczelnika Jastrząb-Wypych Magdalena - tel. 41 370 52 69

Inspektor Papaj Anna - tel. 41 370 52 69
Inspektor Radziwolski Jerzy - tel. 41 370 52 82
Inspektor Milewska Barbara tel. 41 370 52 37

Kierownik Referatu Infrastruktury Społecznej: Mysior Magdalena – tel. 41 370 52 37
Inspektor Guzikowski Krzysztof tel. 41 370 52 07
Inspektor Marchewka Włodzimierz - tel. 41 370 52 81
Podinspektor Nurek Milena - tel. 41 370 52 37

Kierownik Referatu Promocji: Makowska Anna – tel. 41 370 52 31
Inspektor Domagała Ewelina – tel. 41 370 52 09
Inspektor Kuza Małgorzata – tel. 41 370 52 09
Podinspektor Katarzyna Kucharska-Pankiewicz – tel. 41 370 52 09

 

Urząd Stanu Cywilnego (USC)

 

Kierownik: Nizioł Janina – tel. 41 370 52 33
Z-ca Kierownika: Wójcik-Tracz Izabela tel. 41 370 52 44
Inspektor Wąsil Anna – tel. 41 370 52 45
Inspektor Wilk Agnieszka – tel. 41 370 52 44

Referat Spraw Obywatelskich
Kierownik: Jaskólski Marcin tel. 41 370 52 26
Inspektor Matyja Agnieszka tel. 41 370 52 26
Podinspektor Janas Janusz tel. 41 370 52 54

 

Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrzej (AW)i (KW)

 

Inspektor Lis Beata - tel. 41 370 52 56
Inspektor Mirosław Lewandowski – tel. 41 370 52 56
 

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

 

Inspektor Irla-Sztefko Katarzyna tel. 41 370 52 60
 

Straż Miejska (SM)

 

bezpłatny tel. alarmowy z terenu gminy 986
tel. 41 378 23 69

Fabijański Jerzy - Komendant
Pakosiński Robert
Banaś Cezary
Futrzyński Zbigniew
Maj Michał
Pałys Tadeusz
Pasternak Tomasz
Duda Tomasz
Sady Jarosław
 

Inni pracownicy Urzędu

 

Główny specjalista - Zatorski Jarosław

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno - technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza:

 

Elektroniczna skrzynka podawcza

 

Uwaga: aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne

Instrukcja - zakładanie konta na platformie ePUAP.

Pomoc do systemu ePUAP

Informacja dla nowych użytkowników
Rejestracja w serwisie ePUAP
Wszystkie tematy pomocy
Podręcznik użytkownika
Zobacz też: materiały dla integratorów

 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju:

 

1. Zalogowanie się i przekazanie dokumentu (poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu) on-line na stronie
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy mieszczącego się w budynku przy ul. Mickiewicza 10 w Busku-Zdroju na następujących nośnikach danych:
- dyskietka 1.44 Mb 3.5,
- pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP,
- płyta CD-RW z możliwością zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych -Dz. U. Nr 212 poz. 1766)::
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
- doc, rtf dla MS Word 6.0/95/97/2000,
- xls dla MS Exel 95/97/2000,
- csv comma separated value,
- txt dokument tekstowy,
- gif, tif, bmp, jpg - pliki graficzne,
- pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
- zip pliki skompresowane w formacie ZIP.
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB.
4. Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone.