Godziny otwarcia urzędu
Po: 8:00 - 16:00
Wt - Pt: 7:00 - 15:00
Adres
Urząd Miasta i Gminy
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój
Aktualności
Protokół z posiedzenia XIX Sesji Rady Miejskiej
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 190
Protokół nr 19/2025
Z posiedzenia XIX Sesji Rady Miejskiej w Busku-Zdroju odbytego w dniu 18 września 2025 roku [ pdf ].
Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze: Inspektor w Wydziale Promocji, Kultury, Sportu i Spraw Uzdrowiskowych
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 690
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Burmistrz Miasta i Gminy Busko- Zdrój informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, al. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój do zatrudnienia na stanowisku Inspektora w Wydziale Promocji, Kultury, Sportu i Spraw Uzdrowiskowych została wybrana Pani Katarzyna Wesołowska zamieszkała: Busko-Zdrój.
Możliwość przekazania 1,5 % należnego podatku rolnego na rzecz OPZZ Rolników i Organizacji Rolniczych podczas wypełniania deklaracji podatku rolnego.
- Szczegóły
- Robert Nowak
- Odsłon: 157
Instrukcja wypełniania [ pdf ]
Deklaracja do pobrania [ pdf ]
Kondolencje
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 318
Panu Mariuszowi Klimczykowi
Dyrektorowi
Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej
w Busku-Zdroju
wyrazy głębokiego współczucia z powodu śmierci
Matki
składają:
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
wraz z pracownikami
oraz
Przewodnicząca i Radni Rady Miejskiej w Busku-Zdroju
Wyniki konsultacji projektu Rocznego programu współpracy Gminy Busko-Zdrój z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 204
Wyniki konsultacji projektu Rocznego programu współpracy Gminy Busko-Zdrój z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok.
Przedmiotem konsultacji był projekt Rocznego programu współpracy Gminy Busko-Zdrój z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2026.
Konsultacje przeprowadzono w terminie od 26 września do 17 października 2025 r.
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 283
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji planowane jest na dzień 20 października 2025 r. o godz. 12:00 w przedmiocie rozpatrzenia pisma, które wpłynęło do Rady Miejskiej w Busku-Zdroju. Posiedzenie odbędzie się w pokoju nr 20 Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju.
Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Jerzy Służalski
Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 483
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój
ogłasza konkurs na stanowisko
Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa
Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Adaptacja do zmian klimatu poprzez zmniejszenie podatności miasta Busko-Zdrój na niekorzystne zjawiska pogodowe z uwzględnieniem małej retencji
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 217

Adaptacja do zmian klimatu poprzez zmniejszenie podatności
miasta Busko-Zdrój na niekorzystne zjawiska pogodowe
z uwzględnieniem małej retencji
Gmina Busko-Zdrój informuje, że w dniu 24.09.2025 r. w wyniku zakończonego postępowania przetargowego, zawarła umowę z firmą „Star” Ewa Chmura, ul. Warszawska 87, 33-240 Żabno na realizację zadania pn. Likwidacja miejskiej wyspy ciepła i retencja wód opadowych na terenie ul. Poprzecznej w Busku-Zdroju. Wartość zamówienia wynosi 243 053,11 zł. Planowany termin zakończenia robót: 26.05.2026 r.
Teren objęty zamówieniem zlokalizowany jest w Busku-Zdroju, przy ul. Poprzecznej - działki nr 293/2, 293/3, 293/5, 293/7, 293/8, 293/9, 293/10, 293/11 obręb 06.
Zamówienie obejmuje wykonanie:
- „zielonych przystanków” tj. pergoli nad istniejącymi wiatami przystankowymi stanowiącymi podporę dla pnączy,
- rozbiórki istniejącej utwardzonej nawierzchni z kostki betonowej na potrzeby rozszczelnienia nawierzchni i wprowadzenia zieleni w przestrzeń uliczną,
- „ogrodów deszczowych” tj. rabat, wypełnienie ich mieszanką dedykowaną nasadzeniom oraz wykonanie nasadzeń zieleni ozdobnej,
- obiektów małej architektury: ławek parkowych, donic przy ławkach, donic przy pergolach (do donic zostanie doprowadzona woda z dachów przystankowych za pomocą systemu rynien),
- nasadzeń: pnączy i krzewów przy pergolach, krzewów i bylin przy rabatach, kompozycji roślin w donicach.
Strona 11 z 427

