Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Busko-Zdrój, dnia 22 lutego 2024 r.

Znak: BUŚ.6733.26.2023

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49 § 1 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775, ze zm.), art. 53 ust. 1c w związku z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 977, ze zm.)

zawiadamiam

osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym lub nieujawnionym stanie prawnym, t.j. działki o nr ewid. gr. 125 położonej w Busku – Zdroju w obrębie 08 oraz działki o nr ewid. gr. 709/1 położonej w sołectwie Owczary, gm. Busko - Zdrój, że na wniosek PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie, Oddział Skarżysko - Kamienna ul. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko - Kamienna, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko - Zdrój reprezentujący firmę Zakład Instalatorstwa Energetycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch, zawiadomieniem z dnia 2 stycznia 2024 r. wszczęte zostało postępowanie w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie kanalizacji teletechnicznej światłowodowej, budowie elektroenergetycznych linii kablowych średniego napięcia 15kV wraz z kanalizacją teletechniczną światłowodową, złącza kablowego SN 15kV na działkach ozn nr ewid. gr. 723/16, 723/17, 723/22, 723/57, 720/3, 720/1, 717/4, 717/7, 717/19, 721/7, 721/13, 716, 715/6, 706/1, 706/2, 707, 708/2, 709/1, 709/2, 710/6, 710/5, 710/4, 710/1, 895, 648/1, 647/2, 647/1, 646/1 położonych w sołectwie Owczary, gmina Busko – Zdrój, na działkach ozn. nr ewid. gr. 124/7, 124/8, 124/5, 124/3, 120, 119, 118/12, 118/9, 118/7, 118/6, 118/2, 117/5, 117/1, 116, 114, 50, 110, 109, 106, 105, 62, 125, 126/1, 126/2, 127, 128, 129, 60/1, 60/29, 60/28, 61, 59, 57/4, 57/3, 57/2, 55/7, 55/4, 55/1, 49/4, 49/6, 49/1, 48/4, 48/1, 47/1, 47/2, 46, 45/1, 41, 39, 38, 35/5, 135, 29/2, 27/4, 26/4, 26/1, 27/1, 25, 35/1, 32/1, 30/1, 29/1, 27/3, 26/3, 35/6 położonych w Busku – Zdroju w obrębie 08 oraz na działkach ozn. nr ewid. gr. 123/1, 123/2, 125/1 położonych w sołectwie Bronina, gmina Busko – Zdrój. Pismem z dnia 4 stycznia wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach, Dyrektora Urzędu Górniczego w Kielcach, Ministra Zdrowia, Geologa Wojewódzkiego, Dyrektora Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego, Starosty Buskiego, Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego, Powiatowego Zarządu Dróg oraz zarządcy drogi celem uzgodnienia projektu decyzji ustalającej lokalizacje celu publicznego do ww. inwestycji. Pismem z dnia 19 stycznia 2024 r. tut. organ poinformował strony postępowania o zmianie zakresu wniosku. Pismem z dnia 22 stycznia 2024 r. ponownie wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach, Dyrektora Urzędu Górniczego w Kielcach, Ministra Zdrowia, Geologa Wojewódzkiego, Dyrektora Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego, Starosty Buskiego, Dyrektora Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego, Powiatowego Zarządu Dróg oraz zarządcy drogi celem uzgodnienia projektu decyzji ustalającej lokalizacje celu publicznego do ww. inwestycji. Zawiadomieniem z dnia 14 lutego 2024 r. poinformowano strony postępowania o zebraniu dowodów i materiałów w ww. sprawie.

Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 23 lutego 2024 roku do dnia 8 marca 2024 roku. Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Ochrony Środowiska, Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju al. Mickiewicza 10, pokój nr 5, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].