Busko-Zdrój, 2 wrzesień 2025 r.

Znak: BUŚ.6733.11.2025

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 49 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 572, ze zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.)

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój

zawiadamia, że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie sceny letniej - w formie altany do obsługi imprez okolicznościowych na działce ozn. nr ew. 777/1 położonej w m. Mikułowice gm. Busko - Zdrój.

Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 2 września 2025 roku do dnia 17 września 2025 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W terminie siedmiu dni od daty doręczenia zawiadomienia, strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Ochrony Środowiska, ul. Różana 2, pokój nr 27, w godzinach pracy tut. Urzędu oraz wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów. Po wyżej wyznaczonym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].