Przewiń do góry
A A A
Wersja dla niedowidzących Informacja dla niedosłyszących
BSCK - Buskie Samorządowe Centrum Kultury w Busku-Zdroju Buskie Centrum Usług Wspólnych w Busku-Zdroju MGOPS - Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Busku-Zdroju ŚDS - Środowiskowy Dom Samopomocy w Busku-Zdroju MPGK - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Busku-Zdroju SPZPOZ - Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju BOSIR - Buski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Busku-Zdroju ZUK - Zakład Usług Komunalnych w Busku-Zdroju Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "LOTOS" w Busku-Zdroju Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Busku-Zdroju Szkoły, Przedszkola, Żłobki
Jednostki podległe
Herb Buska-Zdroju - Żółte słońce na czerwonym tle
Biuletyn Informacji Publicznej w Busku-Zdroju
Projekty dofinansowane z UE
[

Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

]
Godziny otwarcia Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

Godziny otwarcia urzędu

Po: 8:00 - 16:00
Wt - Pt: 7:00 - 15:00

Lokalizacja Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

Adres

Urząd Miasta i Gminy
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt do Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

Kontakt

tel: +48 41 370 52 00
e-mail: urzad@umig.busko.pl

  • Strona Główna
  • Informacje
    • Aktualności
    • Solidarni z Ukrainą
    • Koronawirus informacje i zalecenia
    • Ostrzeżenia, alerty pogodowe
    • Bezpieczeństwo na obszarach wodnych
    • Pomiarach pól elektromagnetycznych
    • Utrudnienia w ruchu drogowym
    • Komunikacja
    • Imprezy i zgromadzenia
      • Zgromadzenia publiczne
      • Wykaz zgromadzeń
    • Patronaty Burmistrza
    • Nagrody i wyróżnienia dla Gminy Busko-Zdrój
    • Rejestr Instytucji Kultury
    • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
    • Ewidencja szkół i placówek niepublicznych
    • Buska Karta Seniora
    • RODO
    • Standardy Ochrony Małoletnich
    • Monitoring wizyjny w Busku-Zdroju
    • Deklaracja dostępności
    • Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
    • Cyberbezpieczeństwo
  • Ogłoszenia
  • Praca
  • Zamówienia publiczne
    • Urząd Miasta i Gminy
      • Zamówienia publiczne w trybie PZP
      • Zamówienia publiczne poza PZP
      • Plan zamówień
      • Archiwum
    • Buskie Samorządowe Centrum Kultury
    • Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
    • Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej
    • Buski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    • Zakład Usług Komunalnych
    • Środowiskowy Dom Samopomocy
  • Urząd
    • Urząd Miasta i Gminy
    • Wydziały
    • Formularze, wnioski
    • Gospodarka odpadami komunalnymi
    • Straż Miejska
    • Młodzieżowa Rada Miasta i Gminy Busko-Zdrój
      • Aktualności
      • Skład Młodzieżowej Rady
    • Gminna Rada Seniorów
      • Skład Gminnej Rady Seniorów
      • Uchwały Gminnej Rady Seniorów
    • Budżet
      • Budżet
      • Sprawozdania kwartalne
      • Sprawozdania roczne
      • Wieloletnia prognoza finansowa
    • Majątek
    • Petycje
    • Oświadczenia majątkowe
      • Oświadczenia majątkowe
      • Aktywne druki
      • Klauzula informacyjna
    • Mobilny Urzędnik
    • Sołectwa
    • Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
    • Sprawy obronne, zarządzanie kryzysowe i OC
    • Ochotnicze Straże Pożarne
    • Przebieg i efekty kontroli
    • Sygnaliści
    • Archiwum
  • Działania Gminy
    • Razem Bezpieczniej
      • Razem bezpieczniej - II edycja
      • Razem bezpieczniej - I edycja
    • Budżet obywatelski
    • Rządowy Fundusz Polski Ład
    • Projekty szkolne
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Pożytek publiczny
    • Raport o stanie Gminy
    • Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
    • Operat uzdrowiskowy
    • FOTOWOLTAIKA
    • Plan adaptacji do zmian klimatu
    • Kolektory słoneczne
      • Informacje ogólne
      • Kalendarium wydarzeń
      • Aktualności
      • Informacje dla Mieszkańców
      • Pytania i odpowiedzi
      • Galeria & video
        • Instalacje fotowoltaiczne
        • Budynki prywatne
        • Budynki użyteczności publicznej
        • Video
      • Szkolenia młodzieży w ramach projektu
    • Projekty dofinansowane z UE
    • Państwowe Fundusze Celowe
    • Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
    • Projekty dofinansowane z PROW
    • Fundusze norweskie i Fundusze EOG
    • Rewitalizacja Miasta
      • GPR 2030+
      • GPR 2015-2025
      • LPR 2007-2015
    • Strategia Rozwoju Turystyki
    • Strategia Rozwoju
      • Strategia 2015-2025
      • Dokumenty uchwalone
      • Monitoring strategii
      • Aktualizacja strategii
      • Archiwum
    • OSI Świętokrzyskie Uzdrowiska
    • MOF Busko-Zdrój
    • Porozumienie Ponadlokalne „Na Szlaku”
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Strategia Rozwoju Elektromobilności
    • Niska emisja - czyste powietrze
  • Rada Miejska
    • Rada Miejska
    • Program sesji
    • Protokoły z sesji
    • Projekty uchwał
    • Komisje
    • Kluby Radnych w kadencji 2024-2029
    • Nagrania audio-video
    • Interpelacje i zapytania radnych
    • Uchwały
    • Informacje i raporty
  • Sprawy różne
    • Instrukcja obsługi
    • Mapa serwisu
    • Dzienniki ustaw
    • Monitor Polski
    • SIOS - system informacji o środowisku
    • Kontakt - Redakcja
  • Wybory
  • Strona Główna
  • Informacje
    • Aktualności
    • Solidarni z Ukrainą
    • Koronawirus informacje i zalecenia
    • Ostrzeżenia, alerty pogodowe
    • Bezpieczeństwo na obszarach wodnych
    • Pomiarach pól elektromagnetycznych
    • Utrudnienia w ruchu drogowym
    • Komunikacja
    • Imprezy i zgromadzenia
      • Zgromadzenia publiczne
      • Wykaz zgromadzeń
    • Patronaty Burmistrza
    • Nagrody i wyróżnienia dla Gminy Busko-Zdrój
    • Rejestr Instytucji Kultury
    • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
    • Ewidencja szkół i placówek niepublicznych
    • Buska Karta Seniora
    • RODO
    • Standardy Ochrony Małoletnich
    • Monitoring wizyjny w Busku-Zdroju
    • Deklaracja dostępności
    • Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
    • Cyberbezpieczeństwo
  • Ogłoszenia
  • Praca
  • Zamówienia publiczne
    • Urząd Miasta i Gminy
      • Zamówienia publiczne w trybie PZP
      • Zamówienia publiczne poza PZP
      • Plan zamówień
      • Archiwum
    • Buskie Samorządowe Centrum Kultury
    • Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
    • Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej
    • Buski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    • Zakład Usług Komunalnych
    • Środowiskowy Dom Samopomocy
  • Urząd
    • Urząd Miasta i Gminy
    • Wydziały
    • Formularze, wnioski
    • Gospodarka odpadami komunalnymi
    • Straż Miejska
    • Młodzieżowa Rada Miasta i Gminy Busko-Zdrój
      • Aktualności
      • Skład Młodzieżowej Rady
    • Gminna Rada Seniorów
      • Skład Gminnej Rady Seniorów
      • Uchwały Gminnej Rady Seniorów
    • Budżet
      • Budżet
      • Sprawozdania kwartalne
      • Sprawozdania roczne
      • Wieloletnia prognoza finansowa
    • Majątek
    • Petycje
    • Oświadczenia majątkowe
      • Oświadczenia majątkowe
      • Aktywne druki
      • Klauzula informacyjna
    • Mobilny Urzędnik
    • Sołectwa
    • Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
    • Sprawy obronne, zarządzanie kryzysowe i OC
    • Ochotnicze Straże Pożarne
    • Przebieg i efekty kontroli
    • Sygnaliści
    • Archiwum
  • Działania Gminy
    • Razem Bezpieczniej
      • Razem bezpieczniej - II edycja
      • Razem bezpieczniej - I edycja
    • Budżet obywatelski
    • Rządowy Fundusz Polski Ład
    • Projekty szkolne
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Pożytek publiczny
    • Raport o stanie Gminy
    • Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
    • Operat uzdrowiskowy
    • FOTOWOLTAIKA
    • Plan adaptacji do zmian klimatu
    • Kolektory słoneczne
      • Informacje ogólne
      • Kalendarium wydarzeń
      • Aktualności
      • Informacje dla Mieszkańców
      • Pytania i odpowiedzi
      • Galeria & video
        • Instalacje fotowoltaiczne
        • Budynki prywatne
        • Budynki użyteczności publicznej
        • Video
      • Szkolenia młodzieży w ramach projektu
    • Projekty dofinansowane z UE
    • Państwowe Fundusze Celowe
    • Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
    • Projekty dofinansowane z PROW
    • Fundusze norweskie i Fundusze EOG
    • Rewitalizacja Miasta
      • GPR 2030+
      • GPR 2015-2025
      • LPR 2007-2015
    • Strategia Rozwoju Turystyki
    • Strategia Rozwoju
      • Strategia 2015-2025
      • Dokumenty uchwalone
      • Monitoring strategii
      • Aktualizacja strategii
      • Archiwum
    • OSI Świętokrzyskie Uzdrowiska
    • MOF Busko-Zdrój
    • Porozumienie Ponadlokalne „Na Szlaku”
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Strategia Rozwoju Elektromobilności
    • Niska emisja - czyste powietrze
  • Rada Miejska
    • Rada Miejska
    • Program sesji
    • Protokoły z sesji
    • Projekty uchwał
    • Komisje
    • Kluby Radnych w kadencji 2024-2029
    • Nagrania audio-video
    • Interpelacje i zapytania radnych
    • Uchwały
    • Informacje i raporty
  • Sprawy różne
    • Instrukcja obsługi
    • Mapa serwisu
    • Dzienniki ustaw
    • Monitor Polski
    • SIOS - system informacji o środowisku
    • Kontakt - Redakcja
  • Wybory
Wyszukaj frazy w BIP

Ogłoszenia

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy: BUŚ.6733.39.2017

Szczegóły
Norbert Garecki
13 września 2017
Artykuł utworzono: 13 września 2017
Zmodyfikowano: 13 września 2017
Odsłon: 1307

Busko- Zdrój, 2017.09.12

Znak: BUŚ.6733.39.2017

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO -ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U.z 2017r poz.1073 ) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego ( jednolity tekst Dz. U. z 2017r. poz.1257 )

z a w i a d a m i a m że, w dniu 2017.09.12 na wniosek z dnia 2017.09.06 Piotra Śpiewaka Grupa Projekt Sp z o.o ul. Fredry nr 2/5, 30-605 Kraków działającego w imieniu i na rzecz PGE Dystrybucja S.A Oddział Skarżysko-Kamienna Al. Marszałka Piłsudskiego nr 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna zostało wszczęte postępowanie w sprawie określenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci napowietrznej nN na działkach ozn. nr ewid. 383/1, 495, 305, 298/2, 299, 298/1, 165/1 – usytuowanych w Skotnikach Dużych oraz na działkach ozn. nr ewid. 96, 197, 91, 265, 264, 256/1, 272, 249, 79, 255, 254/1, 77,78, 252, 251, 76, 250, 33 – usytuowanych w Skotnikach Małych.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy: BUŚ.6733.38.2017

Szczegóły
Norbert Garecki
13 września 2017
Artykuł utworzono: 13 września 2017
Zmodyfikowano: 13 września 2017
Odsłon: 1248

Busko-Zdrój, 12 września 2017 r.

Znak: BUŚ.6733.38.2017

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)

zawiadamiam

strony postępowania, iż na wniosek Gminy Busko – Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko – Zdrój, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko – Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w m. Mikułowice gm. Busko-Zdrój na działkach ozn. nr ewid. gr. 525, 560/6, 559/4, 559/2, 1223/4, 1223/6, 1245/11, 1245/12, 553/1, 553/7, 553/9, 552, 551/8, 551/7, 1239, 547/7, 547/1, 545/6, 545/5, 546, 544, 543, 542, 541, 539/4, 539/3, 538/1, 538/6, 537, 536, 535, 534

Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 13 września 2017 roku do dnia 28 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy: BUŚ.6733.37.2017

Szczegóły
Norbert Garecki
13 września 2017
Artykuł utworzono: 13 września 2017
Zmodyfikowano: 13 września 2017
Odsłon: 1242

Busko-Zdrój, 12 września 2017 r.

Znak: BUŚ.6733.37.2017

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)

zawiadamiam

strony postępowania, iż na wniosek Gminy Busko – Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko – Zdrój, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko – Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w sołectwie Mikułowice, gm. Busko-Zdrój na działkach ozn. nr ewid. gr. 525, 572, 523, 524/1, 520.

Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 13 września 2017 roku do dnia 28 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy: BUŚ.6733.41.2017

Szczegóły
Norbert Garecki
13 września 2017
Artykuł utworzono: 13 września 2017
Zmodyfikowano: 13 września 2017
Odsłon: 1283

Busko-Zdrój, 12 września 2017 r.

Znak: BUŚ.6733.41.2017

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)

zawiadamiam

strony postępowania, iż na wniosek Gminy Busko – Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko – Zdrój, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko – Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach ozn. nr ewid. gr. 512/7, 619, 580, 539, 540/1, 621 położonych w sołectwie Zbludowice, gm. Busko – Zdrój.

Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 13 września 2017 roku do dnia 28 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku -Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy: BUŚ.6733.40.2017

Szczegóły
Norbert Garecki
13 września 2017
Artykuł utworzono: 13 września 2017
Zmodyfikowano: 13 września 2017
Odsłon: 1268

Busko-Zdrój, 12 września 2017 r.

Znak: BUŚ.6733.40.2017

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)

zawiadamiam

strony postępowania, iż na wniosek Gminy Busko – Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko – Zdrój, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko – Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach ozn. nr ewid. gr. 529, 475, 309, 311 położonych w sołectwie Wełecz, gm. Busko – Zdrój.

Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 13 września 2017 roku do dnia 28 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku -Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Rozpoczynamy nabór uczniów i uczennic do projektu „Moje kompetencje kluczem do sukcesu"

Szczegóły
Norbert Garecki
12 września 2017
Artykuł utworzono: 12 września 2017
Zmodyfikowano: 12 września 2017
Odsłon: 1437

logo fundusze europejskie prohgram regionalny1

Agencja Zatrudnienia Sidrom Sp. z o .o. oraz Gmina Busko-Zdrój
z przyjemnością informuje, iż rozpoczyna się nabór uczniów i uczennic do projektu
„Moje kompetencje kluczem do sukcesu"

realizowanego na podstawie umowy RPSW.08.03.04-26-0056/16-00 o dofinansowanie projektu zawartej z Marszałkiem Województwa Świętokrzyskiego, w ramach działania RPSW.08.03.04 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałanie 8.3.4 Rozwój szkolnictwa ponadpodstawowego w budowaniu kompetencji kluczowych.

Celem projektu jest wspieranie rozwoju zainteresowań uczniów oraz wyrównanie szans edukacyjnych w zakresie kompetencji kluczowych uczniów klas II i III SG nr 2 oraz klas 7 Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Busku –Zdroju.

W ramach projektu realizowane będą następujące zadania:

  • dodatkowe zajęcia z informatyki/język programowania/grafika komputerowa (przez 10 m/cy 1 godzina w tygodniu),
  • dodatkowe zajęcia matematyka(przez 10 m/cy 1 godzina w tygodniu),
  • dodatkowe zajęcia fizyka (przez 10 m/cy 1 godzina w tygodniu),
  • dla połowy uczestników kurs z zakresu robotyki 35 godzin.

Dla nauczycieli: 72 godzinne szkolenie „Technologie i edukacja multimedialna w praktyce"

Doposażenie bazy dydaktycznej w pracowni komputerowej szkoły ZSP nr 1 w Busku-Zdroju.

Ponadto w ramach projektu przewidziano również: poradnictwo psychologiczne (warsztaty z rozwoju komunikacji i kompetencji społecznych) i doradztwo edukacyjno-zawodowe grupowe oraz indywidualne oraz pomoce dydaktyczne.

Zaproponowane rozwiązania pozwolą udostępnić uczniom odpowiednią infrastrukturę oraz uatrakcyjnić zajęcia edukacyjne, które pozwolą im poznać i rozwinąć w sobie kompetencje matematyczno-przyrodnicze oraz informatyczne sprzyjające codziennemu funkcjonowaniu.. Zajęcia z doradztwa zaw. pozwolą uczniom lepiej rozpoznać i wzmocnić swój potencjał przydatny do funkcjonowania na rynku pracy. Celem proponowanych nauczycielom szkoleń jest doposażenie ich w niezbędne kompetencje sprzyjające organizacji atrakcyjnych zajęć dla uczniów z wykorzystaniem nowych technologii oraz najnowszych rozwiązań współczesnej dydaktyki. Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w sprzęt i materiały.

Wszystkich zainteresowanych uczniów prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Rekrutacji zamieszczonym na stronie internetowej szkoły oraz wypełnienie i złożenie odpowiednich formularzy zgłoszeniowych wraz z wymaganymi załącznikami. Wszystkie dokumenty związane z rekrutacją w wersji elektronicznej do pobrania na stronach internetowych:, http://www.zpo1.tbu.pl/, www.sidrom.net lub w wersji papierowej w sekretariacie szkoły oraz w biurze projektu pod adresem: ul. Bohaterów Warszawy 7, 28-100 Busko-Zdrój.

Więcej informacji można uzyskać pod numerem tel. 41 370 80 18, 519 732 113.

Nabór uczestników trwa od 01-09-2017r do wyczerpania miejsc

Wartość projektu 729 434,99 PLN, Wkład Funduszy Europejskich 652 834,99 PLN

Dokumenty do pobrania:
Regulamin [ pdf ].
Załącznik nr 1 [ pdf ].
Załącznik nr 2 [ pdf ].
Załącznik nr 3 [ pdf ].
Załącznik nr 4 [ pdf ].
Załącznik nr 5 [ pdf ].
Załącznik nr 6 [ pdf ].

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Busku - Zdroju informuje o zasadach bioasekuracji w gospodarstwie.

Szczegóły
Norbert Garecki
12 września 2017
Artykuł utworzono: 12 września 2017
Zmodyfikowano: 12 września 2017
Odsłon: 1356

HODOWCO DROBIU !!!
W związku z jesienno-zimową migracji dzikich ptaków

  1. Zabezpiecz słomę, przed dostępem dzikiego ptactwa.
  2. Regularnie przeglądaj wszelkie połączenia i rury w silosach paszowych pod kątem obecności zanieczyszczeń, np. odchodów dzikich ptaków.
  3. Usuń wszelkie nieszczelności budynków inwentarskich (siatki w oknach i otworach, zabezpieczenia kominów wentylacyjnych).
  4. Powstrzymaj się przed tworzeniem sztucznych zbiorników wodnych na terenie gospodarstwa, np. oczek wodnych.
  5. Zabezpiecz istniejące zbiorniki wodne przed dostępem dzikiego ptactwa.
  6. Kategorycznie powstrzymaj się przed dokarmianiem dzikiego ptactwa na terenie gospodarstwa, np. poprzez karmniki.
  7. Jak najczęściej usuwaj opadłe owoce spod drzew owocowych.
  8. Osoby polujące na dzikie ptactwo muszą dokonywać obróbki upolowanych zwierząt w bezpiecznej odległości od zabudowań hodowlanych, a wszelki sprzęt i odzież poddać właściwym zabiegom higienicznym.
  9. Pamiętaj, że zostaniesz pozbawiony odszkodowania za zwierzęta zabite w związku z chorobą, jeżeli nie będziesz przestrzegać obowiązujących wymogów (rozp. MRiRW z dnia 04.04.2017r. – Dz.U. poz. 722).

Bioasekuracja to najlepszy sposób na zapobieganie grypie ptaków (HPAI) !!!

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Informacja Wojewody Świętokrzyskiego: IR.III.7160.46.2017

Szczegóły
Norbert Garecki
11 września 2017
Artykuł utworzono: 11 września 2017
Zmodyfikowano: 11 września 2017
Odsłon: 1377

Kielce, dnia 31-08-2017

WOJEWODA ŚWIĘTOKRZYSKI
IR.III.7160.46.2017

Prezydent/Burmistrz/Wójt
wszyscy

Uprzejmie informuję, że na stronie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w zakładkach:

http://www.minrol.gov.pl/Ministerstwo/Biuro-Prasowe/Informacje-Prasowe/Pomoc-dla-poszkodowanych-w-wyniku-wiosennych-przymrozkow;
http://www.minrol.gov.pl/Ministerstwo/Biuro-Prasowe/Informacje-Prasowe/Program-pomocy-dla-poszkodowanych ukazała się informacja, dot. pomocy dla poszkodowanych rolników w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych:

1. Producenci rolni, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej, powstały w bieżącym roku szkody w wysokości co najmniej 70% danej uprawy na powierzchni występowania tej uprawy w wyniku przymrozków wiosennych, mogą składać wnioski o udzielenie pomocy. Termin składania wniosków: 13-27 września 2017 r. Wnioski należy złożyć do kierownika biura powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę producenta rolnego. Formularz wniosku będzie dostępny na stronie internetowej ARiMR. Stawki pomocy wynoszą:

  • 2000 zł na 1 ha powierzchni owocujących upraw drzew owocowych, w których wystąpiły szkody w wysokości co najmniej 70% spowodowane przez przymrozki wiosenne,
  • 1000 zł na 1 ha powierzchni owocujących krzewów owocowych i truskawek, w których wystąpiły szkody w wysokości co najmniej 70% spowodowane przez przymrozki wiosenne.

O pomoc mogą ubiegać się wszyscy rolnicy, którzy w danym roku kalendarzowym ponieśli straty w uprawach rolnych, zwierzętach gospodarskich, czy rybach niezależnie od wysokości (poniżej 30% i powyżej 30%) średniej rocznej produkcji rolnej w gospodarstwie z trzech lat poprzedzających rok, w którym wystąpiła szkoda, albo z trzech lat w okresie pięcioletnim

w uprawach rolnych, zwierzętach gospodarskich, czy rybach w wysokości co najmniej 30% średniej rocznej produkcji rolnej w gospodarstwie z trzech lat poprzedzających rok, w którym wystąpiła szkoda, albo z trzech lat w okresie pięcioletnim poprzedzającym rok, w którym wystąpiła szkoda, z pominięciem roku o najwyższej i najniższej produkcji w gospodarstwie oraz jeżeli straty dotyczą składnika gospodarstwa, którego odtworzenie wymaga poniesienia kosztów kwalifikujących się do objęcia wsparciem.

Wobec powyższego proszę, o poinformowanie poszkodowanych rolników o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy.

z up. Wojewody Świętokrzyskiego Andrzej Klimczak Z-ca Dyrektora IR

Wydział Infrastruktury i Rozwoju

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy: BUŚ.6733.36.2017

Szczegóły
Jakub Karpiński
07 września 2017
Artykuł utworzono: 07 września 2017
Zmodyfikowano: 07 września 2017
Odsłon: 1378

Busko-Zdrój, 7 września 2017 r.

Znak: BUŚ.6733.36.2017

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)

zawiadamiam

strony postępowania, iż na wniosek Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój działającego w imieniu i na rzecz Gminy Busko-Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie naziemnego zbiornika na gaz płynny o pojemności do 7 m3 przeznaczonego do zasilania instalacji gazowej w budynku Świetlicy Wiejskiej na działce ozn. nr ewid. gr. 192 położonej na terenie sołectwa Radzanów gm. Busko-Zdrój.

Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 8 września 2017 roku do dnia 21 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko–Zdrój w roku szkolnym 2017–2018

Szczegóły
Jakub Karpiński
05 września 2017
Artykuł utworzono: 05 września 2017
Zmodyfikowano: 06 września 2017
Odsłon: 1399

Okręg I dowozu obejmuje dowożenie uczniów do następujących jednostek oświatowych: Zespół Placówek Oświatowych w Kołaczkowicach, Zespół Placówek Oświatowych w Szańcu, Samorządowe Gimnazjum w Podgajach
Rokład jazdy do pobrania [pdf]

Trasy:
1)    nr 1/I relacji: Mikułowice – Galów – Szaniec – Zwierzyniec – Podgaje – Słabkowice – Kołaczkowice,
2)    nr 2/I relacji: Skorzów – Młyny – Szaniec – Podgaje – Słabkowice,
3)    nr 3/I relacji: Balice – Kołaczkowice – Podgaje,
4)    nr 4/I relacji: Widuchowa – Podgaje – Kołaczkowice,
5)    nr 5/I relacji: Grabda I – Kołaczkowice – Podgaje; Kołaczkowice – Kołaczkowice;
6)    nr 6/I relacji: Młyny – Szaniec – Zwierzyniec – Skorzów,
7)    nr 6a/I relacji: Szaniec – Młyny – Zwierzyniec – Skorzów.

Okręg II dowozu  obejmuje dowożenie uczniów do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Busku – Zdroju, Publiczna Szkoła Podstawowa w Siesławicach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbludowicach, Zespół Placówek Oświatowych w Dobrowodzie, Zespół Placówek Oświatowych w Szańcu
Rokład jazdy do pobrania [pdf]

Trasy:
1)    nr 1/II relacji: Żerniki Górne – Szczaworyż – Busko–Zdrój,
2)    nr 1a/II relacji: Żerniki Górne – Szczaworyż – Busko–Zdrój – Zbludowice,
3)    nr 2/II relacji: Szczaworyż – Nowa Wieś – Błoniec – Skotniki Małe – Zbludowice,
4)    nr 3/II relacji: Wolica – Zbludowice; Skotniki Duże – Zbludowice,
5)    nr 4/II relacji: Baranów – Gadawa – Budzyń – Bilczów – Dobrowoda,
6)    nr 5/II relacji: Baranów – Gadawa – Dobrowoda – Budzyń – Bilczów – Olganów – Radzanów – Zbludowice,
7)    nr 6/II relacji: Las Winiarski – Mikułowice – Szaniec – Łagiewniki – Zbludowice,
8)    nr 7/II relacji: Kostki Małe – Zbludowice,
9)    nr 8/II relacji: Chotelek – Chorokowy – Siesławice – Biniątki – Wełecz – Zbludowice.

Okręg III dowozu  obejmuje dowożenie uczniów do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Busku – Zdroju, Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Busku – Zdroju, Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Busku – Zdroju, Samorządowe Gimnazjum Nr 1 w Busku – Zdroju, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Niepełnosprawnych Ruchowo w Busku – Zdroju
Rokład jazdy do pobrania [pdf]

Trasy:
1)    nr 1/III relacji: Mikułowice – Busko–Zdrój,
2)    nr 2/III relacji: Mikułowice – Busko–Zdrój,
3)    nr 3/III relacji: Widuchowa – Owczary – Busko–Zdrój – Zbrodzice – Łagiewniki – Busko–Zdrój,
4)    nr 3a/III relacji: Zbrodzice – Łagiewniki – Busko–Zdrój,
5)    nr 3b/III relacji: Zbrodzice – Łagiewniki – Busko–Zdrój,
6)    nr 4/III relacji: Wełecz – Busko–Zdrój,
7)    nr 5/III relacji: Wełecz – Busko–Zdrój,
8)    nr 5a/III relacji: Busko – Zdrój–Wełecz.

 

 

Strona 299 z 505

  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 298
  • 299
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303

Przydatne linki

  • Busko-Zdrój - Turystyka
  • Starostwo Powiatowe
  • BSCK - Dom Kultury
  • BOSIR - Buski Ośrodek Sportu i Rekreacji
  • MGOPS - Pomoc Społeczna
  • ŚDS w Busku-Zdroju
  • MPGK - Gospodarka Komunalna
  • SPZPOZ - Ochrona Zdrowia
  • MGBP - Biblioteka Publiczna

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

al. Mickiewicza 10

28-100 Busko-Zdrój

tel: +48 41 370 52 00

e-mail: urzad@umig.busko.pl

eDoręczenia: AE:PL-72496-27383-IJIBB-32

ePUAP: /6qt404xbhs/SkrytkaESP

Deklaracja dostępności

© Copyright 2017 Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju | Projekt i realizacja: Norbert Garecki