Przewiń do góry
A A A
Wersja dla niedowidzących Informacja dla niedosłyszących
BSCK - Buskie Samorządowe Centrum Kultury w Busku-Zdroju Buskie Centrum Usług Wspólnych w Busku-Zdroju MGOPS - Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Busku-Zdroju ŚDS - Środowiskowy Dom Samopomocy w Busku-Zdroju MPGK - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Busku-Zdroju SPZPOZ - Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju BOSIR - Buski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Busku-Zdroju ZUK - Zakład Usług Komunalnych w Busku-Zdroju Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "LOTOS" w Busku-Zdroju Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Busku-Zdroju Szkoły, Przedszkola, Żłobki
Jednostki podległe
Herb Buska-Zdroju - Żółte słońce na czerwonym tle
Biuletyn Informacji Publicznej w Busku-Zdroju
Projekty dofinansowane z UE
[

Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

]
Godziny otwarcia Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

Godziny otwarcia urzędu

Po: 8:00 - 16:00
Wt - Pt: 7:00 - 15:00

Lokalizacja Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

Adres

Urząd Miasta i Gminy
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt do Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

Kontakt

tel: +48 41 370 52 00
e-mail: urzad@umig.busko.pl

  • Strona Główna
  • Informacje
    • Aktualności
    • Solidarni z Ukrainą
    • Koronawirus informacje i zalecenia
    • Ostrzeżenia, alerty pogodowe
    • Bezpieczeństwo na obszarach wodnych
    • Pomiarach pól elektromagnetycznych
    • Utrudnienia w ruchu drogowym
    • Komunikacja
    • Imprezy i zgromadzenia
      • Zgromadzenia publiczne
      • Wykaz zgromadzeń
    • Patronaty Burmistrza
    • Nagrody i wyróżnienia dla Gminy Busko-Zdrój
    • Rejestr Instytucji Kultury
    • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
    • Ewidencja szkół i placówek niepublicznych
    • Buska Karta Seniora
    • RODO
    • Standardy Ochrony Małoletnich
    • Monitoring wizyjny w Busku-Zdroju
    • Deklaracja dostępności
    • Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
    • Cyberbezpieczeństwo
  • Ogłoszenia
  • Praca
  • Zamówienia publiczne
    • Urząd Miasta i Gminy
      • Zamówienia publiczne w trybie PZP
      • Zamówienia publiczne poza PZP
      • Plan zamówień
      • Archiwum
    • Buskie Samorządowe Centrum Kultury
    • Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
    • Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej
    • Buski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    • Zakład Usług Komunalnych
    • Środowiskowy Dom Samopomocy
  • Urząd
    • Urząd Miasta i Gminy
    • Wydziały
    • Formularze, wnioski
    • Gospodarka odpadami komunalnymi
    • Straż Miejska
    • Młodzieżowa Rada Miasta i Gminy Busko-Zdrój
      • Aktualności
      • Skład Młodzieżowej Rady
    • Gminna Rada Seniorów
      • Skład Gminnej Rady Seniorów
      • Uchwały Gminnej Rady Seniorów
    • Budżet
      • Budżet
      • Sprawozdania kwartalne
      • Sprawozdania roczne
      • Wieloletnia prognoza finansowa
    • Majątek
    • Petycje
    • Oświadczenia majątkowe
      • Oświadczenia majątkowe
      • Aktywne druki
      • Klauzula informacyjna
    • Mobilny Urzędnik
    • Sołectwa
    • Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
    • Sprawy obronne, zarządzanie kryzysowe i OC
    • Ochotnicze Straże Pożarne
    • Przebieg i efekty kontroli
    • Sygnaliści
    • Archiwum
  • Działania Gminy
    • Razem Bezpieczniej
      • Razem bezpieczniej - II edycja
      • Razem bezpieczniej - I edycja
    • Budżet obywatelski
    • Rządowy Fundusz Polski Ład
    • Projekty szkolne
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Pożytek publiczny
    • Raport o stanie Gminy
    • Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
    • Operat uzdrowiskowy
    • FOTOWOLTAIKA
    • Plan adaptacji do zmian klimatu
    • Kolektory słoneczne
      • Informacje ogólne
      • Kalendarium wydarzeń
      • Aktualności
      • Informacje dla Mieszkańców
      • Pytania i odpowiedzi
      • Galeria & video
        • Instalacje fotowoltaiczne
        • Budynki prywatne
        • Budynki użyteczności publicznej
        • Video
      • Szkolenia młodzieży w ramach projektu
    • Projekty dofinansowane z UE
    • Państwowe Fundusze Celowe
    • Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
    • Projekty dofinansowane z PROW
    • Fundusze norweskie i Fundusze EOG
    • Rewitalizacja Miasta
      • GPR 2030+
      • GPR 2015-2025
      • LPR 2007-2015
    • Strategia Rozwoju Turystyki
    • Strategia Rozwoju
      • Strategia 2015-2025
      • Dokumenty uchwalone
      • Monitoring strategii
      • Aktualizacja strategii
      • Archiwum
    • OSI Świętokrzyskie Uzdrowiska
    • MOF Busko-Zdrój
    • Porozumienie Ponadlokalne „Na Szlaku”
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Strategia Rozwoju Elektromobilności
    • Niska emisja - czyste powietrze
  • Rada Miejska
    • Rada Miejska
    • Program sesji
    • Protokoły z sesji
    • Projekty uchwał
    • Komisje
    • Kluby Radnych w kadencji 2024-2029
    • Nagrania audio-video
    • Interpelacje i zapytania radnych
    • Uchwały
    • Informacje i raporty
  • Sprawy różne
    • Instrukcja obsługi
    • Mapa serwisu
    • Dzienniki ustaw
    • Monitor Polski
    • SIOS - system informacji o środowisku
    • Kontakt - Redakcja
  • Wybory
  • Strona Główna
  • Informacje
    • Aktualności
    • Solidarni z Ukrainą
    • Koronawirus informacje i zalecenia
    • Ostrzeżenia, alerty pogodowe
    • Bezpieczeństwo na obszarach wodnych
    • Pomiarach pól elektromagnetycznych
    • Utrudnienia w ruchu drogowym
    • Komunikacja
    • Imprezy i zgromadzenia
      • Zgromadzenia publiczne
      • Wykaz zgromadzeń
    • Patronaty Burmistrza
    • Nagrody i wyróżnienia dla Gminy Busko-Zdrój
    • Rejestr Instytucji Kultury
    • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
    • Ewidencja szkół i placówek niepublicznych
    • Buska Karta Seniora
    • RODO
    • Standardy Ochrony Małoletnich
    • Monitoring wizyjny w Busku-Zdroju
    • Deklaracja dostępności
    • Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
    • Cyberbezpieczeństwo
  • Ogłoszenia
  • Praca
  • Zamówienia publiczne
    • Urząd Miasta i Gminy
      • Zamówienia publiczne w trybie PZP
      • Zamówienia publiczne poza PZP
      • Plan zamówień
      • Archiwum
    • Buskie Samorządowe Centrum Kultury
    • Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
    • Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej
    • Buski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    • Zakład Usług Komunalnych
    • Środowiskowy Dom Samopomocy
  • Urząd
    • Urząd Miasta i Gminy
    • Wydziały
    • Formularze, wnioski
    • Gospodarka odpadami komunalnymi
    • Straż Miejska
    • Młodzieżowa Rada Miasta i Gminy Busko-Zdrój
      • Aktualności
      • Skład Młodzieżowej Rady
    • Gminna Rada Seniorów
      • Skład Gminnej Rady Seniorów
      • Uchwały Gminnej Rady Seniorów
    • Budżet
      • Budżet
      • Sprawozdania kwartalne
      • Sprawozdania roczne
      • Wieloletnia prognoza finansowa
    • Majątek
    • Petycje
    • Oświadczenia majątkowe
      • Oświadczenia majątkowe
      • Aktywne druki
      • Klauzula informacyjna
    • Mobilny Urzędnik
    • Sołectwa
    • Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
    • Sprawy obronne, zarządzanie kryzysowe i OC
    • Ochotnicze Straże Pożarne
    • Przebieg i efekty kontroli
    • Sygnaliści
    • Archiwum
  • Działania Gminy
    • Razem Bezpieczniej
      • Razem bezpieczniej - II edycja
      • Razem bezpieczniej - I edycja
    • Budżet obywatelski
    • Rządowy Fundusz Polski Ład
    • Projekty szkolne
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Pożytek publiczny
    • Raport o stanie Gminy
    • Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
    • Operat uzdrowiskowy
    • FOTOWOLTAIKA
    • Plan adaptacji do zmian klimatu
    • Kolektory słoneczne
      • Informacje ogólne
      • Kalendarium wydarzeń
      • Aktualności
      • Informacje dla Mieszkańców
      • Pytania i odpowiedzi
      • Galeria & video
        • Instalacje fotowoltaiczne
        • Budynki prywatne
        • Budynki użyteczności publicznej
        • Video
      • Szkolenia młodzieży w ramach projektu
    • Projekty dofinansowane z UE
    • Państwowe Fundusze Celowe
    • Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
    • Projekty dofinansowane z PROW
    • Fundusze norweskie i Fundusze EOG
    • Rewitalizacja Miasta
      • GPR 2030+
      • GPR 2015-2025
      • LPR 2007-2015
    • Strategia Rozwoju Turystyki
    • Strategia Rozwoju
      • Strategia 2015-2025
      • Dokumenty uchwalone
      • Monitoring strategii
      • Aktualizacja strategii
      • Archiwum
    • OSI Świętokrzyskie Uzdrowiska
    • MOF Busko-Zdrój
    • Porozumienie Ponadlokalne „Na Szlaku”
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Strategia Rozwoju Elektromobilności
    • Niska emisja - czyste powietrze
  • Rada Miejska
    • Rada Miejska
    • Program sesji
    • Protokoły z sesji
    • Projekty uchwał
    • Komisje
    • Kluby Radnych w kadencji 2024-2029
    • Nagrania audio-video
    • Interpelacje i zapytania radnych
    • Uchwały
    • Informacje i raporty
  • Sprawy różne
    • Instrukcja obsługi
    • Mapa serwisu
    • Dzienniki ustaw
    • Monitor Polski
    • SIOS - system informacji o środowisku
    • Kontakt - Redakcja
  • Wybory
Wyszukaj frazy w BIP

Ogłoszenia

Kompleksowy Plan Rozwoju Szkół dla Miasta i Gminy Busko-Zdrój do roku 2021

Szczegóły
Jakub Karpiński
24 lutego 2016
Artykuł utworzono: 24 lutego 2016
Zmodyfikowano: 25 lutego 2016
Odsłon: 2182

Kompleksowy Plan Rozwoju Szkół dla Miasta i Gminy Busko-Zdrój do roku 2021

Informacja na temat postępu prac w sprawie opracowania Kompleksowego Planu Rozwoju Szkół dla Miasta i Gminy Busko-Zdrój do roku 2021

Miesiące listopad-grudzień 2015r. oraz styczeń 2016r. to czas intensywnych prac nad opracowaniem Kompleksowego Planu Rozwoju Szkół dla Miasta i Gminy Busko-Zdrój do roku 2021.

W dniach 19-24 listopada 2015r. przeprowadzono ankietyzację w placówkach oświatowych Miasta i Gminy Busko-Zdrój dotyczącą problemów i potrzeb związanych z infrastrukturą dydaktyczną i nauczaniem. Ankiety zostały rozprowadzone wśród uczniów, nauczycieli
i rodziców dzieci z placówek oświatowych. W trakcie rozprowadzania ankiet odbyto spotkania z dyrektorami i pracownikami nt. założeń Planu i kierunków rozwoju szkół
w Gminie Busko-Zdrój.

Następnie ankiety zostały opracowane przez pracowników FRDL przygotowujących Plan Rozwoju Szkół. W sumie opracowano 1351 ankiet, z tego w badaniu wzięło udział:
• 157 nauczycieli szkół prowadzonych przez Gminę Busko-Zdrój, czyli 51,14 proc. wszystkich nauczycieli (osób) zatrudnionych w tych szkołach;
• 31 nauczycieli przedszkoli prowadzonych przez Gminę Busko-Zdrój, czyli 91,17 proc. wszystkich osób zatrudnionych w tych przedszkolach;
• 602 uczniów, czyli 22,46 proc. klas szkół podstawo¬wych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Busko-Zdrój;
• 358 rodziców uczniów szkół podstawowych i gimnazjów;
• 140 rodziców dzieci uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę
Busko-Zdrój, co w odniesieniu do łącznej liczby dzieci w tych przedszkolach daje 30,57 proc.
oraz
• 6 rodziców dzieci uczęszczających do szkół niepublicznych;
• 2 nauczycieli szkół niepublicznych;
• 7 uczniów szkół niepublicznych;
• 34 rodziców dzieci uczęszczających do przedszkoli niepublicznych;
• 14 nauczycieli zatrudnionych w szkołach niepublicznych.

Po przeanalizowaniu ankiet okazało się, że wynikające z nich obszary problemowe związane
z rozwojem szkół na terenie Gminy Busko-Zdrój pokrywają się z obszarami problemowymi zdefiniowanymi po analizie ankiet przygotowanych przez dyrektorów placówek.

Obszary te stały się podstawą do określenia celów strategicznych, operacyjnych a następnie działań do podjęcia przez Gminę Busko-Zdrój podczas realizacji Planu.
Kolejne prace podejmowane w związku z opracowaniem Planu polegały na ostatecznym uzgadnianiu treści Planu z Zespołem ds. Kompleksowego Planu Rozwoju Szkół, a zwłaszcza planowanych działań, terminów ich realizacji oraz kosztów.

Po ostatecznym uzgodnieniu treści dokumentu, zwrócono się z wnioskiem o wydanie opinii w sprawie możliwości odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. dokumentu do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Kielcach oraz Świętokrzyskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Kielcach.

Aktualnie oczekuje się na wydanie opinii przez ww. instytucje.

Prezentacja planu [pdf]

Dofinansowanie zabiegów sterylizacji i kastracji psów i kotów posiadających właściciela.

Szczegóły
Jakub Karpiński
23 lutego 2016
Artykuł utworzono: 23 lutego 2016
Zmodyfikowano: 23 lutego 2016
Odsłon: 2496

Busko-Zdrój, dn. 22.02.2016 r.

Znak: GKNŚR. 6140.6.2016

OGŁOSZENIE


Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój informuje, że w Urzędzie Miasta i Gminy wydawane są TALONY na 50 % dofinansowanie zabiegów sterylizacji i kastracji psów i kotów posiadających właściciela.

Talony dostępne są w Urzędzie Miasta i Gminy pokój nr 6 w godzinach pracy Urzędu (tj. w poniedziałek w godz. 8.00 - 16.00 i od wtorku do piątku w godz. 7.00 -15.00) do wyczerpania dostępnych środków finansowych w kwocie 5 000,00 zł.

Właściciel zwierzęcia ubiegający się o dofinansowanie powinien zgłosić się z dowodem osobistym, a w przypadku posiadaczy psów dodatkowo okazać się dowodem wpłaty opłaty od posiadania psa lub dokumentem potwierdzającym zwolnienie z takiej opłaty i posiadać wiedzę o jego wadze.

Właściciel zwierzęcia może ubiegać się o dofinansowanie do wykonania jednego zabiegu.

Zabiegi sterylizacji i kastracji wykonywane będą w lecznicy wyłonionej przez Gminę w drodze rozeznania cenowego przez:

GABINET WETERYNARYJNY
lek. wet. STANISŁAW KRÓL
ul. BOHATERÓW WARSZAWY 6
28-100 BUSKO-ZDRÓJ

Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju pokój nr 6 lub telefonicznie pod numerem 41 370 52 25.

Najem trzynastu pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju

Szczegóły
Jakub Karpiński
22 lutego 2016
Artykuł utworzono: 22 lutego 2016
Zmodyfikowano: 23 lutego 2016
Odsłon: 1767

Busko-Zdrój, 19.02.2016 r.

Znak:GKNŚR.6845.24.2016

OGŁOSZENIE

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój ogłasza publiczny przetarg pisemny nieograniczony na najem trzynastu pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju


1.    Przedmiotem udostępnienia jest 13 przeszklonych pawilonów handlowych oznaczonych numerami: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 16, 18, 20, 21, 24, 25, 29 o powierzchni po 9,7 m² każdy :
- pawilony oznaczone numerami: 6, 7, 8, 9, 10, 11 przeznaczone pod handel artykułami spożywczymi
- pawilony oznaczone numerami : 16, 18, 20, 21, 24, 25 przeznaczone pod handel artykułami przemysłowymi
- pawilon oznaczony numerem: 29 przeznaczony pod handel mięsem i jego przetworami

2.    Udostępnienie pawilonów nastąpi na podstawie umowy najmu, która zostanie zawarta na okres 3 lat.

3.    Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym.

4.    Oferty na udostępnienie pawilonów należy składać na piśmie w zapieczętowanych kopertach z napisem „Oferta na udostępnienie pawilonu handlowego na Hali Targowej” w Biurze Obsługi Interesanta pokój nr 3 Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10 w nieprzekraczalnym terminie do 7 marca 2016 roku do godz.12.00.
Oferta powinna zawierać:
- nazwisko, imię, adres i telefon kontaktowy oferenta
- rodzaj prowadzonej działalności
- numer pawilonu
- proponowaną wysokość czynszu netto
- podpis oferenta
- kopię wpłaty wadium
Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
W przetargu mogą wziąć udział osoby fizyczne i prawne, które złożą w wyznaczonym terminie ofertę na piśmie.
Wadium w wysokości 50,00 zł należy wpłacić na konto konto Gminy Busko-Zdrój Nr 84 8480 0004 2001 0020 2000 0003 w Banku Spółdzielczym w Busku-Zdroju lub kasie tut. Urzędu. w taki sposób, aby wpłata znalazła się na koncie Gminy najpóźniej w dniu 3 marca 2016 roku.
Przy wpłacie wadium należy na dowodzie wpłaty określić nazwę przetargu.
Wadium wpłacone przez osobę fizyczną lub prawną ustaloną w wyniku przetargu jako Najemca lokalu zalicza się na poczet należnego czynszu najmu. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium jest zwracane w ciągu trzech dni po jego zakończeniu. Wadium ulega przepadkowi, jeśli osoba ustalona jako najemca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy najmu w ustalonym miejscu i terminie lub stawiając się odmówi jej podpisania.

5.    W przypadku, gdy na jeden pawilon wpłynie więcej niż jedna oferta, decydować będzie wysokość zaproponowanego czynszu, a w przypadku ofert równoważnych o wyborze rozstrzygnie losowanie.

6.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 marca 2016 roku w sali numer 25 Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10 o godzinie 13:00.

7.    Niniejsze ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Komunikat - Nadzwyczajne wsparcie w sektorze mleka i wieprzowiny.

Szczegóły
Jakub Karpiński
21 lutego 2016
Artykuł utworzono: 21 lutego 2016
Zmodyfikowano: 21 lutego 2016
Odsłon: 1735

Logo-arr

Warszawa, 16.02.2016r.

Nadzwyczajne wsparcie w sektorze mleka i wieprzowiny

Od 18 lutego do 18 marca 2016 r. producenci świń i mleka mogą składać wnioski do Agencji Rynku Rolnego o przyznanie pomocy finansowej. Jest to podyktowane niekorzystną sytuacją na rynku mleka oraz znacznym spadkiem cen trzody chlewnej w ubiegłym roku.

O pomoc mogą wnioskować rolnicy, którzy mieli nie więcej niż 2 tys. świń (stan na 30 września ub.r.). W okresie od 1 października 2015 r. do 7 stycznia 2016 r. co najmniej 5 świń przez nich sprzedanych zostało poddanych ubojowi w rzeźni oraz w ostatnim kwartale 2015 r. sprzedali z przeznaczeniem na ubój od 5 sztuk do 2 tys. świń objętych kodem CN 0103 92 19 albo loch o kodzie CN 0103 92 11.

Wsparcie dla producentów mleka będzie przysługiwało tym, którzy w roku kwotowym 2014/2015 sprzedali nie mniej niż 15 tys. kg i posiadają co najmniej 3 krowy. Pomoc finansowa będzie udzielana do maksymalnie 300 tys. kg mleka wprowadzonego do obrotu. Na podstawie wniosków od rolników zostanie ustalona kwota środków przypadająca na sektor, która będzie podzielona na ilość kilogramów mleka.

Na pomoc dla producentów świń i mleka łącznie przeznaczone jest ponad 245 mln zł. Pieniądze pochodzą z budżetu Unii Europejskiej i budżetu krajowego.

Wnioski o udzielenie wsparcia będą przyjmowane w Oddziałach Terenowych Agencji Rynku Rolnego właściwych dla miejsca zamieszkania lub siedziby producenta od 18 lutego do 18 marca 2016 r. Można je także wysyłać pocztą. O przyjęciu decydować będzie data stempla pocztowego. Decyzje o przyznaniu pomocy zostaną wydane najpóźniej do 18 czerwca br. Wydadzą je dyrektorzy OT ARR, w których zostały złożone wnioski. Środki finansowe z tytułu wsparcia zostaną wypłacone do 30 czerwca 2016 r.

Niezbędne dokumenty znajdują się na stronie Agencji Rynku Rolnego.

Wnioski o przyznanie pomocy producentom świń i mleka

Komunikat - Przypominamy o możliwości weryfikacji danych producentów świń i mleka w ARiMR.

Szczegóły
Jakub Karpiński
21 lutego 2016
Artykuł utworzono: 21 lutego 2016
Zmodyfikowano: 21 lutego 2016
Odsłon: 1633
Logo-arr  arimir 

Warszawa, 11 lutego 2016 r.

Przypominamy o możliwości weryfikacji danych
producentów świń i mleka w ARiMR

Producentom świń i mleka, którzy w Agencji Rynku Rolnego będą ubiegać się o nadzwyczajne wsparcie w sektorze mleka i wieprzowiny, przypominamy o obowiązku aktualizacji danych posiadaczy zwierząt oraz zgłoszeń zwierząt w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Agencja Rynku Rolnego będzie udzielała pomocy dla rolników w sektorach hodowlanych m.in. na podstawie danych z systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt prowadzonego przez ARiMR.

Składanie wniosków rozpocznie się 18 lutego i potrwa do 18 marca 2016 r. Producenci mleka i świń będą mogli je składać w Oddziale Terenowym Agencji Rynku Rolnego właściwym dla miejsca zamieszkania lub siedziby producenta lub wysłać pocztą. O terminie złożenia wysłanego wniosku będzie decydowała data stempla pocztowego.

Szczegółowe informacje o nadzwyczajnej pomocy dla producentów świń i mleka zostały określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 22 stycznia 2016 r. w sprawie realizacji przez Agencję Rynku Rolnego zadań związanych z ustanowieniem tymczasowej nadzwyczajnej pomocy dla rolników w sektorach hodowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 141).

Dodatkowych informacji dla mediów udziela:
Agnieszka Szymańska
rzecznik prasowy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
tel. +48 697 716 420
+48 603 781 604
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karolina Dziewulska-Siwek
rzecznik prasowy Agencji Rynku Rolnego
tel. +48 668 184 518
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych

Szczegóły
Jakub Karpiński
19 lutego 2016
Artykuł utworzono: 19 lutego 2016
Zmodyfikowano: 19 lutego 2016
Odsłon: 1797

OGŁOSZENIE
z dnia 19 lutego 2016 roku

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
ogłasza
otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych
w 2016 roku

Wsparcie zadań publicznych w zakresie:

  1. Działalności na rzecz dzieci i młodzieży, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży;
  2. Wspierania i upowszechniania kultury fizycznej;
  3. Działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;
  4. Działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym;
  5. Kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego;

Wykaz zadań oraz regulamin konkursu znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju https://bip.umig.busko.pl w dziale „Ogłoszenia”.

Dodatkowych informacji udziela:

Wydział Oświaty, Promocji i Infrastruktury Społecznej Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, III piętro, pokój nr 45, tel. (41) 370-52-82 lub 07 w godz. od 7:00 do 15:00,  a w poniedziałki w godz. od 8:00 do 16:00.

Termin składania ofert upływa w dniu 14 marca 2016 r. o godz. 16:00.

REGULAMIN KONKURSU [pdf]
Wzór oferty  [pdf]
Wzór sprawozdania końcowego [pdf]

Dokumenty źródłowe do pobrania [pdf] [pdf]

 

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój: BUŚ.6733.48.2015

Szczegóły
Jakub Karpiński
18 lutego 2016
Artykuł utworzono: 18 lutego 2016
Zmodyfikowano: 18 lutego 2016
Odsłon: 1607

Busko-Zdrój, 18 lutego 2016 r.

Znak:BUŚ.6733.48.2015

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 199, ze zm.) zawiadamiam, że w dniu 18 lutego 2016 r. została wydana decyzja znak: BUŚ.6733.48.2015 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • budowie odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia na działkach ozn. nr ewid. gr. 332, 333, 330, 498 położonych w Zbrodzicach gm. Busko-Zdrój oraz na działkach ozn. nr ewid. gr. 794/1, 822, 598/3, 598/7, 598/5, 598/6, 811/2, 600, 601, 602, 830/4 położonych w Łagiewnikach gm. Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu.

Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, ul. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój: BUŚ.6733.47.2015

Szczegóły
Jakub Karpiński
18 lutego 2016
Artykuł utworzono: 18 lutego 2016
Zmodyfikowano: 18 lutego 2016
Odsłon: 1464

Busko-Zdrój, 2016.02.12

Znak: BUŚ.6733.47.2015

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r., poz. 199 j.t.)

zawiadamiam

strony postępowania, że w dniu 12.02.2016r. została wydana decyzja znak: BUŚ.6733.47.2015 w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

budowie sieci wodociągowej rozdzielczej, na działkach ozn. nr ewid. gr. 551/8, 525dr, 1223/4 położonych w Mikułowicach gm. Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godz. pracy Urzędu, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.

Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Zakład Usług Komunalnych: wolne stanowisko pomocnicze i obsługi

Szczegóły
Jakub Karpiński
17 lutego 2016
Artykuł utworzono: 17 lutego 2016
Zmodyfikowano: 09 marca 2016
Odsłon: 1744

DYREKTOR ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W BUSKU-ZDROJU
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko

 

Stanowisko: robotnik gospodarczy
Wymiar czasu: pełny etat
Liczba stanowisk: 10
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (3 m-ce z możliwością przedłużenia)

Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie [ pdf ].
Oświadczenie [ pdf ].

 

09.03.2016 - Informacja o wynikach naboru [pdf]

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój: GKNŚR.6845.18.2016

Szczegóły
Jakub Karpiński
15 lutego 2016
Artykuł utworzono: 15 lutego 2016
Zmodyfikowano: 15 lutego 2016
Odsłon: 1621

Znak: GKNŚR.6845.18.2016

Obwieszczenie

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój działając na podstawie art.35 ust.l i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U.2015.1774), podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia i najmu: [pdf]

Strona 340 z 503

  • 335
  • 336
  • 337
  • 338
  • 339
  • 340
  • 341
  • 342
  • 343
  • 344

Przydatne linki

  • Busko-Zdrój - Turystyka
  • Starostwo Powiatowe
  • BSCK - Dom Kultury
  • BOSIR - Buski Ośrodek Sportu i Rekreacji
  • MGOPS - Pomoc Społeczna
  • ŚDS w Busku-Zdroju
  • MPGK - Gospodarka Komunalna
  • SPZPOZ - Ochrona Zdrowia
  • MGBP - Biblioteka Publiczna

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

al. Mickiewicza 10

28-100 Busko-Zdrój

tel: +48 41 370 52 00

e-mail: urzad@umig.busko.pl

eDoręczenia: AE:PL-72496-27383-IJIBB-32

ePUAP: /6qt404xbhs/SkrytkaESP

Deklaracja dostępności

© Copyright 2017 Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju | Projekt i realizacja: Norbert Garecki