
Godziny otwarcia urzędu
Po: 8:00 - 16:00
Wt - Pt: 7:00 - 15:00

Adres
Urząd Miasta i Gminy
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój
Ogłoszenia
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 1672
Busko-Zdrój, 2015.05.19
Znak: UA.6733.12.2015
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO - ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U.z 2012r poz.647 z późn.zm ) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst ogłoszony w Dz. U. z 2013r. poz.267 )
zawiadamiam że, w dniu 2015.05.19 na wniosek P. Moniki Antosiewicz, P.Krystyny Antosiewicz, P.Anny Misztal, P.P.Renaty i Jacka Kuzów i P.P. Kingi i Adama Biskupów została wydana decyzja w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: UA.6733.12.2015 dotycząca:
budowy sieci wodociągowej na działkach ozn. nr ewid. gruntu 196 (droga), 194/3,194/4,194/5 i 195 położonych w Radzanowie oraz na działkach ozn. Nr ewid. 462/1,462/2,447/11 i 904 (droga)oraz 903/1 (droga) położonych w Owczarach.
Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, ul. Sienkiewicza nr 19 , za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 1725
15 -05- 2015 r.
UWAGA PRODUCENCI OWOCÓW I WARZYW !!!!
KOMUNIKAT
Zgodnie z § 5 ust. 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 października 2014 r. w sprawie realizacji przez Agencję Rynku Rolnego zadań związanych z ustanowieniem dalszych tymczasowych nadzwyczajnych środków wsparcia dla producentów niektórych owoców i warzyw w związku z zakazem ich przywozu z Unii Europejskiej do Federacji Rosyjskiej (Dz. U. poz. 1468, z późn. zm.), Prezes Agencji Rynku Rolnego informuje, iż pozostała do wykorzystania ilość:
- 15 817,350 ton jabłek i gruszek,
- 2 302,412 ton pozostałych produktów (pomidory pod osłonami, marchew, papryka słodka pod osłonami, ogórki pod osłonami)
które mogą zostać objęte wsparciem w ramach rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) nr 1031/2014.
W związku z tym, podmioty o których mowa w § 4 ust. 1 ww. rozporządzenia Rady Ministrów, mogą składać dodatkowe powiadomienia dotyczące ww. produktów do dyrektora oddziału terenowego Agencji Rynku Rolnego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę nie później jednak niż 4 dni przed dniem planowanego przeprowadzenia danej operacji.
Realizacja operacji wycofania z rynku produktów w celu bezpłatnej dystrybucji lub innego przeznaczenia zgodnie RDK (UE) nr 1031/2014 musi być zakończona do dnia 30 czerwca 2015 r.
Zgodnie z § 5 ust. 8 ww. rozporządzenia Rady Ministrów, w dniu w którym suma ilości produktów wynikająca z dodatkowych powiadomień przekroczy
ww. ilość produktów, Prezes Agencji Rynku Rolnego poda do publicznej wiadomości na stronie internetowej Agencji informację o:
- zakończeniu przyjmowania dodatkowych powiadomień;
- wysokości współczynnika przydziału stosowanego w odniesieniu do ilości produktów wynikających z dodatkowych powiadomień złożonych do tego dnia.
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 1736
Znak:GNW.6845.83.2015
Busko-Zdrój, 18.05.2015 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
- dzierżawa pawilonu handlowego nr 33-34 przy ul. 1 Maja w Busku-Zdroju
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na dzierżawę pawilonu handlowego nr 33-34 usytuowanego w Busku-Zdroju przy ul. 1 Maja na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 413/6.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 1594
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na wynajem dziewięciu pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju
- Przedmiotem udostępnienia jest 9 przeszklonych pawilonów handlowych oznaczonych numerami : 6, 7, 9, 10, 11, 18, 20, 21, 25 o powierzchni po 9,7 m2 każdy:
- pawilony oznaczone numerami: 7, 9, 10, 11 przeznaczone pod handel artykułami spożywczymi
- pawilony oznaczone numerami: 18, 20, 21, 25 przeznaczone pod handel artykułami przemysłowymi
- pawilon oznaczony numerem 6 przeznaczony pod handel mięsem i jego przetworami - Udostępnienie pawilonów nastąpi na podstawie umowy najmu, która zostanie zawarta na okres 3 lat.
- Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym.
- Oferty na udostępnienie pawilonów należy składać na piśmie w zapieczętowanych kopertach z napisem „Oferta na udostępnienie pawilonu handlowego na Hali Targowej" w Biurze Obsługi Interesanta pokój nr 3 Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul.Mickiewicza 10 w nieprzekraczalnym terminie do 01 czerwca 2015 roku do godz. 12.00.
Oferta powinna zawierać:
- nazwisko, imię, adres i telefon kontaktowy oferenta
- rodzaj prowadzonej działalności
- numer pawilonu
- proponowaną wysokość czynszu netto Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. - W przypadku, gdy na jeden pawilon wpłynie więcej niż jedna oferta, decydować będzie wysokość zaproponowanego czynszu, a w przypadku ofert równoważnych o wyborze rozstrzygnie losowanie.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 czerwca 2015 roku w sali numer 25 Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10 o godzinie 13.00.
- Niniejsze ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 1478
Busko-Zdrój, 2015-05-18.
Znak: UA.6733.14.2015
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2015r. poz. 199) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2013r. poz. 267) z a w i a d a m i a m strony postępowania, że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:
- rozbudowie i nadbudowie budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, w odległości mniejszej niż 3,0m od granicy działki ozn. nr ewid. gruntu 199/1, na działce ozn.nr ewid. gruntu 199/2 położonej w Busku-Zdroju przy ul. Mickiewicza 10.
W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 1894
OGŁOSZENIE
z dnia 12 maja 2015 roku
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dobrowodzie, Dobrowoda 26, 28-100 Busko-Zdrój, dla której organem prowadzącym jest Gmina Busko-Zdrój.
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie [ pdf ].
Zarządzenie 62/2015 [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 1689
KOMPLEKSOWA REWITALIZACJA
BUSKA-ZDROJU
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
zaprasza na spotkanie reprezentantów poniższych grup społecznych:
- Młodzież w dniu 19.05.2015 r. godz. 17.00.
- Przedsiębiorcy w dniu 20.05.2015 r. godz. 16.00.
- Organizacje pozarządowe, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, inne grupy nieformalne oraz mieszkańców w dniu 21.05.2015 r. godz. 16.00.
Spotkania odbędą się w auli Buskiego Samorządowego Centrum Kultury.
PROGRAM SPOTKANIA:
- REWITALIZACJA – co to takiego?
- Nowy wymiar współpracy i formy wsparcia przez samorząd działalności oraz inicjatyw młodych ludzi, sektora społecznego, sektora gospodarczego na terenie Miasta i Gminy Busko-Zdrój.
- Możliwości uzyskania dotacji przez ww. grupy społeczne na rzecz rozwoju Miasta i Gminy Busko-Zdrój.
- Modelowe rozwiązania w tworzeniu partnerstw lokalnych w ramach rewitalizacji (samorząd + organizacje pozarządowe + przedsiębiorcy + mieszkańcy) – dyskusja.
ZMIEŃMY RAZEM BUSKO-ZDRÓJ!
ZAPRASZAMY!
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 1607
Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju - Wydział Spraw Obywatelskich przypomina przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych o obowiązku dokonania wpłaty II raty opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do dnia 31 maja 2015 r.
/ art. 111 ust. 7 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz. U. z 2007 r. Nr 70, poz. 473 ze zmianami ) /
Niedopełnienie ww. obowiązku skutkuje wygaszeniem z mocy ustawy zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
Nr konta bankowego: 14 8480 0004 2001 0020 2000 0002
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 1494
Busko-Zdrój, 2015-05-05
Znak: UA.6733.19.2015
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r., poz. 199 j.t.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2013r. poz. 267), z a w i a d a m i a m strony postępowania, że zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla przedsięwzięcia polegającego na:
- budowie sieci wodociągowej rozdzielczej, na działkach ozn. nr ewid. gr. 21/2, 220(dr), 14/10, 15/4, 16/8, 19/1 położonych w m. Las Winiarski gm. Busko-Zdrój.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godzinach pracy Urzędu.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Odsłon: 3374
OGŁOSZENIE
W związku z pojawieniem się możliwości uzyskania dofinansowania na projekty związane z montażem instalacji fotowoltaicznych na domach prywatnych prosimy mieszkańców terenów wiejskich Gminy Busko-Zdrój zainteresowanych udziałem w projekcie o składanie stosownych deklaracji, w formie wypełnionych ankiet.
Wzór ankiety dostępny jest w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, (Biuro Obsługi Interesanta lub Wydział Rozwoju Strategicznego, Inwestycji i Drogownictwa) oraz na stronie internetowej Gminy Busko-Zdrój, pod adresem: www.umig.busko.pl w zakładce „Aktualności".
Wypełnioną ankietę należy składać w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, Al. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w wersji papierowej, lub przesłać skan ankiety drogą elektroniczną na adres:
Termin składania ankiet – do 19 maja 2015 r.
Gmina Busko-Zdrój zamierza ubiegać się o dofinansowanie montażu instalacji fotowoltaicznych, służących wytwarzaniu prądu elektrycznego na potrzeby własnego gospodarstwa domowego, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich – poziom dofinansowania 90%. Zgodnie z założeniami programu z dofinasowania takiego mogą korzystać wyłącznie mieszkańcy terenów wiejskich.
Informacji w powyższej sprawie udzielają pracownice Wydziału Rozwoju Strategicznego, Inwestycji i Drogownictwa Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, pok. nr 37 i 36b, tel. 41 370 52 58, 41 370 52 06.