Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

ZARZĄDZENIE NR 83/2016 BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ z dnia 9 maja 2016 roku w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Publicznego Przedszkola Nr 2 w Busku-Zdroju [pdf]

Busko-Zdrój, 2016-05-04.

Znak:BUŚ.6733.9.2016

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2015r. poz. 199) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2013r. poz. 267 z późn.zm.) z a w i a d a m i a m strony postępowania, że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • przebudowie i rozbudowie istniejącego chodnika z przeznaczeniem na ciąg pieszo-jezdny łączący ulicę Armii Krajowej z aleją Mickiewicza w Busku-Zdroju, budowie muru oporowego oraz budowie sieci energetycznej wraz z oświetleniem ulicznym, na działkach ozn.nr ewid. gruntu 213, 22/3, 528 i 551/1 położonych w Busku-Zdroju w obrębie 09.

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2016-04-27.

Znak:BUŚ.6733.12.2016

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2015r. poz. 199 z późn.zm.) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2016r. poz. 23) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Gminy Busko-Zdrój w imieniu i na rzecz której działa Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój reprezentowany przez pełnomocnika Pana Krzysztofa Oleś ul. Nowy Świat 52, 25-516 Kielce, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Busku-Zdroju o sale gimnastyczną z łącznikiem, wraz z przebudową i nadbudową o jedną kondygnację części istniejącej szkoły z przeznaczeniem na sale dydaktyczne i pomieszczenia towarzyszące, wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj.: budową 36 miejsc postojowych, budową dróg wewnętrznych, chodników i placu manewrowego, budową otwartego zbiornika odparowującego wody opadowe wraz z budową przyłączy: wodociągowo-kanalizacyjnego i elektrycznego oraz przebudową przyłącza gazu, na działkach ozn.nr ewid. gruntu 189/8, 189/3, 189/4, 189/5 i 188/6 (obręb 11) położonych w Busku-Zdroju przy ul. Korczaka.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 26.04.2016 r.

Znak:GKNŚR.6845.61.2016

O G Ł O S Z E N I E

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój ogłasza publiczny przetarg pisemny nieograniczony na:

  1. dzierżawę pawilonu handlowego 5-6 położonego w Busku-Zdroju przy ul. 1-go Maja na działce oznaczonej w ewidencji gruntów 413/6,
  2. dzierżawę pawilonu handlowego 27-28 położonego w Busku-Zdroju przy ul. 1-go Maja na działce oznaczonej w ewidencji gruntów 413/6.
  3. dzierżawę pawilonu handlowego 35-36 położonego w Busku-Zdroju przy ul. 1-go Maja na działce oznaczonej w ewidencji gruntów 413/6

Minimalny czynsz dzierżawny za każdy pawilon określa się w wysokości 250,00 zł + 23% VAT w stosunku miesięcznym.

Cena, którą oferent zobowiązany jest określić w swojej ofercie winna być równa lub wyższa od ceny wywoławczej.

Busko-Zdrój, 26.04.2016 r.

Znak:GKNŚR.6845.60.2016

O G Ł O S Z E N I E

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój ogłasza publiczny przetarg pisemny nieograniczony na najem piętnastu pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju.

  1. Przedmiotem udostępnienia jest 15 przeszklonych pawilonów handlowych oznaczonych numerami: 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 16, 18, 20, 21, 24, 25, 29 o powierzchni po 9,7 m² każdy:
    - pawilony oznaczone numerami: 1, 2 przeznaczone pod działalność gastronomiczną
    - pawilony oznaczone numerami: 6, 7, 8, 9, 10, 11 przeznaczone pod handel artykułami spożywczymi
    - pawilony oznaczone numerami : 16, 18, 20, 21, 24, 25 przeznaczone pod handel artykułami przemysłowymi
    - pawilon oznaczony numerem: 29 przeznaczony pod handel mięsem i jego przetworami
  2. Udostępnienie pawilonów nastąpi na podstawie umowy najmu, która zostanie zawarta na okres 3 lat.
  3. Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym.
  4. Oferty na udostępnienie pawilonów należy składać na piśmie w zapieczętowanych kopertach z napisem „Oferta na udostępnienie pawilonu handlowego na Hali Targowej" w Biurze Obsługi Interesanta pokój nr 3 Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10 w nieprzekraczalnym terminie do 10 maja 2016 roku do godz.12.00.
    Oferta powinna zawierać:
    - nazwisko, imię, adres i telefon kontaktowy oferenta
    - rodzaj prowadzonej działalności
    - numer pawilonu
    - proponowaną wysokość czynszu netto
    - podpis oferenta
    - kopię wpłaty wadium
    Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
    W przetargu mogą wziąć udział osoby fizyczne i prawne, które złożą w wyznaczonym terminie ofertę na piśmie.

Wadium w wysokości 50,00 zł należy wpłacić na konto Gminy Busko-Zdrój Nr 84 8480 0004 2001 0020 2000 0003 w Banku Spółdzielczym w Busku-Zdroju lub kasie tut. Urzędu. w taki sposób, aby wpłata znalazła się na koncie Gminy najpóźniej w dniu 6 maja 2016 roku.

Busko-Zdrój 2016.04.25.

Znak:BUŚ.6733.5.2016

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2015r. poz. 199 z późn.zm.) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój działającego w imieniu i na rzecz Gminy Busko-Zdrój, w imieniu którego działa pełnomocnik Pan Przemysław Bilewski ul. Herbowa 106, 35-317 Rzeszów, w dniu 25.04.2016r. została wydana decyzja znak: BUŚ.6733.5.2016, ustalająca warunki lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

a) Przebudowie i rozbudowie skrzyżowania ul. Grotta i ul. Partyzantów, na działkach ozn.nr ewid. gruntu 430/8, 497, 499, 500/2 i 500/1;
b) Przebudowie i rozbudowie skrzyżowania ul. Grotta i ul. St.Batorego, na działkach ozn.nr ewid. gruntu 550, 498/2, 1 i 555/1;
c) Przebudowie i rozbudowie skrzyżowania ul. Grotta i ul. Bohaterów Westerplatte, na działkach ozn.nr ewid. gruntu 555/1 i 590;
d) Przebudowie i rozbudowie części skrzyżowania ul. Grotta i ul. 12-go Stycznia, na działkach ozn.nr ewid. gruntu 555/1,

w Busku-Zdroju w obrębie 06, 08 i 09.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godz. pracy Urzędu, w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.

Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Europejski Tydzień Szczepień

ARiMR-busko

Busko-Zdrój 2016.04.21

Znak:BUŚ.6733.8.2016

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt. Dz.U. z 2015r. poz.199 z późn.zm.) oraz art.10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego ( jt. Dz.U. z 2016r. poz.23)

z a w i a d a m i a m, że na wniosek z dnia 17.03.2016r. Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Busku-Zdroju ul. Łagiewnicka nr 25 zostały zebrane dowody i materiały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

  • budowie sieci wodociągowej rozdzielczej na działkach ozn. nr ewid. gruntu 486, 849 i 474(droga), usytuowanych w Olganowie.

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie, pokój nr 17 i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 20 kwietnia 2016 r.

Znak: BUŚ.6733.14.2016

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 199, ze zm.) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 23) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o. o. Oddział w Tarnowie ul. Bandrowskiego 16 33-100 Tarnów Zakład w Kielcach ul. Loefflera 2 25-550 Kielce w imieniu której działa pełnomocnik Pan Józef Lizak reprezentujący Firmę Handlowo-Usługową HYDROLAND Józef i Dariusz Lizak Spółka Cywilna ul. Jagiellońska 20 33-200 Dąbrowa Tarnowska, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

  • budowie gazociągu średniego ciśnienia na działkach ozn. nr ewid. gr. 749 i 750 położonych w Łagiewnikach gm. Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Zgodnie z art. 41 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania w/w obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny. Zgodnie z art. 40 § 4 i § 5 Kpa strona zamieszkała za granicą lub mająca siedzibę za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w kraju, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].