Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

Od 25 lutego 2016 r. zmieniły się przepisy dotyczące zgłaszania przemieszczeń trzody chlewnej. Zgodnie z nimi:

Każdy rolnik zamierzający hodować świnie, nawet jedną sztukę na własne potrzeby, musi zarejestrować siedzibę stada.

W przypadku przemieszczenia świni, dotychczasowy posiadacz (zbywający) oraz nowy posiadacz (nabywający) musi zgłosić to zdarzenie w ciągu 30 dni od jego zaistnienia, do biura powiatowego ARiMR podając m.in. numery obu siedzib stad.

Zarejestrowanie siedziby stada oraz zgłoszenie przemieszczenia świń, należy dokonać w biurze powiatowym ARiMR na odpowiednim druku. Przemieszczenie można również zgłosić listownie lub za pomocą Internetu po założeniu konta użytkownika i uzyskaniu hasła dostępu.

Podstawa prawna - decyzja wykonawcza Komisji (UE)2016/260 z dnia 23.02.2016 r. zmieniająca decyzję 2006/80/WE w odniesieniu do Polski, uchylająca odstępstwo przewidziane w art. 3 ust. 2 dyrektywy 92/102/EWG w odniesieniu do gospodarstw hodujących jedną świnię.

Busko-Zdrój, 2016-03-14

Znak:BUŚ.6220.2.2015

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój

Stosownie do przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 23), w związku z  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.)

zawiadamiam,

że dnia 14.03.2016 r. została wydane postanowienie nadające decyzji  znak:BUŚ.6220.2.2015 z dnia 03.03.2016 r. określającej środowiskowe uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia pn: Obwodnica miejscowości Zbludowice w ramach zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 973 na odc. Busko-Zdrój - Nowy Korczyn - Borusowa wraz z budową przeprawy mostowej na rz. Nidzie oraz rz. Wiśle, realizowanego przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, rygor natychmiastowej wykonalności.

Niniejszym informuję, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych pokój nr17, tel. 041 370 52 46, w godzinach pracy tut. Urzędu tj. od godz. 7:00 do godz. 15:00, a  w poniedziałki od godz. 8:00 do godz. 16:00  można zapoznać się z treścią postanowienia oraz dokumentacją sprawy.

Od w/w postanowienia, w ciągu siedmiu dni licząc od daty doręczenia obwieszczenia, stronom postępowania przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój.

Zgodnie z art. 49 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Busko-Zdrój, 2016-03-11

Znak:BUŚ.6733.5.2016

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2015r. poz. 199 z późn.zm.) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2016r. poz. 23) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój działającego w imieniu i na rzecz Gminy Busko-Zdrój, w imieniu którego działa pełnomocnik Pan Przemysław Bilewski ul. Herbowa 106, 35-317 Rzeszów, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

a) Przebudowie i rozbudowie skrzyżowania ul. Grotta i ul. Partyzantów, na  działkach ozn.nr ewid. gruntu 430/8, 497, 499, 500/2 i 500/1;

b) Przebudowie i rozbudowie skrzyżowania ul. Grotta i ul. St.Batorego, na  działkach ozn.nr ewid. gruntu 550, 498/2, 1 i 555/1;

c) Przebudowie i rozbudowie skrzyżowania ul. Grotta i ul. Bohaterów  Westerplatte, na działkach ozn.nr ewid. gruntu 555/1 i 590;

d) Przebudowie i rozbudowie części skrzyżowania ul. Grotta i ul. 12-go  Stycznia, na działkach ozn.nr ewid. gruntu 555/1; położonych w Busku-Zdroju w obrębie 06, 08 i 09.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Busko Zdrój, 2016.03.01

Znak: BUŚ.6733.4.2016

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U z 2015r. Poz.199 z późn. zm ) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2016r poz.23)

zawiadamiam,

że na wniosek z dnia 2016.02.18 Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp z o.o w Busku-Zdroju ul. Łagiewnicka nr 25 zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: BUŚ.6733.4.2016 dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej rozdzielczej na działkach ozn. Nr ewid. 903/4, 904, 447/11, 455/3, 455/4, 453/1, 454/1, 459/1, 903/3, 460/1, 903/1, 903/2, 455/1, 454/2 i 453/2 usytuowanych w Owczarach .

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Busko-Zdrój 2016.03.01

Znak: BUŚ.6733.3.2016

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t Dz.U. z 2015 poz.199 ) oraz art.10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego ( j.t Dz.U. z 2016r. poz.23)

zawiadamiam,

że na wniosek z dnia 25.01.2016 Polskiej Spółki Gazownictwa Sp z o.o Oddział w Tarnowie ul. Banderowskiego nr 16, 33-100 Tarnów w imieniu której działa Pani Paulina Sowa przedstawicielka firmy PRO-TECH Technika Grzewcza sp. z o.o ul. Namysłowskiego nr 2, 22-400 Zamość , zostały zebrane dowody i materiały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia na działkach usytuowanych w Wolicy .

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie, pokój nr 17 i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Busko-Zdrój, 2016-03-03

Znak:BUŚ.6220.2.2015

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój

Stosownie do przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 23), w związku z art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.)

zawiadamiam,

że dnia 03.03.2016 r. została wydana decyzja znak:BUŚ.6220.2.2015 określająca środowiskowe uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia pn: Obwodnica miejscowości Zbludowice w ramach zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 973 na odc. Busko-Zdrój - Nowy Korczyn - Borusowa wraz z budową przeprawy mostowej na rz. Nidzie oraz rz. Wiśle, realizowanego przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce.

Przedsięwzięcie zlokalizowano na terenie Gminy Busko-Zdrój w następującym zakresie:
Trasa projektowanej obwodnicy miejscowości Zbludowice w ciągu drogi wojewódzkiej nr 973 rozpoczyna się skrzyżowaniem typu rondo w miejscu przecięcia istniejących dróg powiatowych nr DP 0085T i DP 0084T z drogą wojewódzką nr DW 973 na działce o numerze ewidencyjnym 453/1 obręb 32 Siesławice, następnie na długości około 0,1km biegnie istniejącym śladem drogi powiatowej nr DP 0084T, od której odchodzi w kierunku południowym przechodząc wzdłuż działek nr 455 i 456 obręb 32 Siesławice. Następnie obwodnica przecina drogę wewnętrzną znajdująca się na działce ewidencyjnej nr 482 obręb 32 Siesławice oddalając się w swoim przebiegu od drogi powiatowej nr DP 0084T na odległość 0,12km. Po przecięciu drogi wewnętrznej trasa zaczyna się kierować w stronę południowo–wschodnią przecinając działki o numerach 498, 499 i 500 obręb 32 Siesławice. Następnie na wysokości granicy działek 500 oraz 515 obręb 32 Siesławice przecina drogę wewnętrzną znajdującą się na działce 515. Następnie przechodzi przez działkę nr 528/6 obręb 32 Siesławice kierując się łukiem w kierunku południowo–wschodnim z bardziej widocznym przebiegiem w stronę wschodnią dochodząc do drogi wewnętrznej znajdującej się na tej działce. Na przecięciu obwodnicy oraz drogi wewnętrznej znajdującej się na działce nr 528/6 obręb 32 Siesławice trasa znajduję się w odległości około 46 metrów od granicy działek 528/4 obręb 32 Siesławice i działki 288/1 obręb 6 Chotelek oraz w odległości około 0,1km od ogrodzenia oczyszczalni ścieków. Następnie trasa biegnie łukiem na wschód przecinając kolejno działki nr 288/2, 290, 292, 294, 296, 298, 300, 302, 304, 306 obręb 6 Chotelek. Następnie trasa przecina rzekę Maskalis znajdująca się na działce nr 471/2 obręb 6 Chotelek i kolejno na zachód działkę nr 307 i 309 obręb 6 Chotelek oraz działkę nr 569 obręb 32 Siesławice. Na działce nr 587/1 obręb 32 Siesławice wzdłuż której biegnie droga wojewódzka nr DW776, obwodnica krzyżuje się z nią za pomocą skrzyżowania typu rondo. Najbliższa zabudowa od skrzyżowania znajduje się na działce nr 569 obręb 32 Siesławice w odległości około 75m.

Mijając skrzyżowanie trasa obwodnicy biegnąc dalej na wschód równolegle do działki nr 607 obręb 43 Zbludowice, na której znajduje się droga wewnętrzna, przecina kolejno działki nr 628/6, 629/6, 629/40, 629/41, 629/17, 629/34, 629/35, 629/20, 629/36, 629/37, 629/42 obręb 43 Zbludowice dochodząc do działki nr 608 obręb 43 Zbludowice, wzdłuż której biegnie droga wewnętrzna, usytuowanej pod kontem prostym do obwodnicy.

Następnie obwodnica na długości około 0,17 km biegnie wzdłuż działki 610 obręb 43 Zbludowice na której znajduje się droga wewnętrzna. Biegnąc kolejno na wschód przecina na pół działkę nr 630/14 a następnie działkę 300/10 obręb 43 Zbludowice. W około 3km przebiegu projektowanej obwodnicy trasa przecina drogę gminną nr DG 314017T biegnącą wzdłuż działki nr 612 obręb 43 Zbludowice. Mijając drogę gminną nr DG 314017T trasa kolejno biegnie przecinając pod kątem zbliżonym do 900 wąskie pasy działek rolnych. Po około 0,4km obwodnica na wysokości działek nr 654/2 i 604/2 obręb 43 Zbludowice przecina kolejną drogę gminną nr DG 314012T.
Mijając drogę gminną nr DG 314012T obwodnica kieruje się na południowy–wschód przecinając tereny zalesione począwszy od działki nr 475 obręb 43 Zbludowice aż do działki nr 482/1 obręb 43 Zbludowice po czym wraca na tereny działek rolnych i biegnie przecinając działki 482/2 i 483 obręb 43 Zbludowice a następnie wzdłuż granicy działek nr 224 i 225 obręb 30 Radzanów dochodzi do drogi powiatowej nr DP 0089T znajdującej się na działce nr 231 obręb 30 Radzanów. Obwodnica połączona jest z drogą powiatową poprzez skrzyżowanie typu rondo. Najbliższa zabudowa mieszkaniowa znajduje się w odległości około 45m od skrzyżowania.

W kolejnym etapie obwodnica biegnie wzdłuż działki nr 217 obręb 30 Radzanów następnie trasa biegnie łukiem przecinając kolejno działki nr 236, 237, 238, 239, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247/4 i 247/2 obręb 30 Radzanów. Na działce 247/2 znajdują się budynki mieszkalne i gospodarcze. Odległość od osi trasy do budynków mieszkalnych wynosi około 70m a do budynków gospodarczych około 40m.

Dalej biegnąc na południe trasa przecina drogę wewnętrzną znajdująca się na działce nr 250 obręb 30 Radzanów i rów przebiegający przez działkę nr 253/3 obr. Radzanów, który jest prawym dopływem Cieku od Broniny. Trasa biegnąc dalej na południowy–wschód przecinając działki 460 obręb 30 Radzanów, 141/2, 142/1, 142/2 obręb 14 Kawczyce, 255, 256, 257, 258, 259 obręb 30 Radzanów dociera do cieku od Broniny i przecina go na wysokości granic działek 259 i 265 obręb 30 Radzanów. Dalej kierując się łukiem mijając działki nr 307 i 308 obręb 30 Radzanów dociera do cieku spod Szczaworyża i przecina go na wysokości granic działek 306 i 310 obręb 30 Radzanów. W kolejnym etapie trasa mija zabudowę zagrodową znajdującą się na działce nr 324 obręb 30 Radzanów i w odległości 55m od przebiegającej obwodnicy. Następnie trasa dociera do drogi gminnej nr DG 314050T i na wysokości granic działek 326, 327 i 383 obręb 30 Radzanów przecina ją biegnąc na południowy–wschód przez działki 403, 402, 401, 400 obręb 30 Radzanów i docierając do drogi wewnętrznej usytuowanej na działce 405 obręb 30 Radzanów. Przechodząc przez kolejne działki 413, 412, 411, 410 obręb 30 Radzanów dociera do kolejnej drogi wewnętrznej i przecina ja na wysokości granic działek 409, 410 i 457 obręb 30 Radzanów. Następnie trasa przebiegając w łagodnym łuku łączy się z starodrożem drogi wojewódzkiej DW 973 na wysokości granic działki nr 454 obręb 30 Radzanów i działki 294 obręb 25 Olganów. Koniec trasy przewidziany jest na działce drogowej nr 293 na wysokości granicy działek 301, 302 i 293 obręb 25 Olganów.

Niniejszym informuję, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych pokój nr17, tel. 041 370 52 46, w godzinach pracy tut. Urzędu tj. od godz. 700 do godz. 1500, a w poniedziałki od godz. 800 do godz. 1600 można zapoznać się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w tym uzgodnieniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Busku-Zdroju..

Od w/w decyzji, w ciągu 14 dni licząc od daty doręczenia obwieszczenia, stronom postępowania przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój.

Zgodnie z art. 49 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

INFORMACJA

Dyrektor Zakładu Usług Komunalnych
w Busku-Zdroju
działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami  ( tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 1774  z późn. zm.)

podaje do publicznej wiadomości, iż na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Busko-Zdrój oraz  Zakładu Usług Komunalnych wywieszony jest wykaz z informacją o nieruchomości komunalnej przeznaczonej do najmu Wykaz wywieszony jest  od dnia 01 marca  do dnia 21 marca 2016 roku

Kompleksowy Plan Rozwoju Szkół dla Miasta i Gminy Busko-Zdrój do roku 2021

Informacja na temat postępu prac w sprawie opracowania Kompleksowego Planu Rozwoju Szkół dla Miasta i Gminy Busko-Zdrój do roku 2021

Miesiące listopad-grudzień 2015r. oraz styczeń 2016r. to czas intensywnych prac nad opracowaniem Kompleksowego Planu Rozwoju Szkół dla Miasta i Gminy Busko-Zdrój do roku 2021.

W dniach 19-24 listopada 2015r. przeprowadzono ankietyzację w placówkach oświatowych Miasta i Gminy Busko-Zdrój dotyczącą problemów i potrzeb związanych z infrastrukturą dydaktyczną i nauczaniem. Ankiety zostały rozprowadzone wśród uczniów, nauczycieli
i rodziców dzieci z placówek oświatowych. W trakcie rozprowadzania ankiet odbyto spotkania z dyrektorami i pracownikami nt. założeń Planu i kierunków rozwoju szkół
w Gminie Busko-Zdrój.

Następnie ankiety zostały opracowane przez pracowników FRDL przygotowujących Plan Rozwoju Szkół. W sumie opracowano 1351 ankiet, z tego w badaniu wzięło udział:
• 157 nauczycieli szkół prowadzonych przez Gminę Busko-Zdrój, czyli 51,14 proc. wszystkich nauczycieli (osób) zatrudnionych w tych szkołach;
• 31 nauczycieli przedszkoli prowadzonych przez Gminę Busko-Zdrój, czyli 91,17 proc. wszystkich osób zatrudnionych w tych przedszkolach;
• 602 uczniów, czyli 22,46 proc. klas szkół podstawo¬wych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Busko-Zdrój;
• 358 rodziców uczniów szkół podstawowych i gimnazjów;
• 140 rodziców dzieci uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę
Busko-Zdrój, co w odniesieniu do łącznej liczby dzieci w tych przedszkolach daje 30,57 proc.
oraz
• 6 rodziców dzieci uczęszczających do szkół niepublicznych;
• 2 nauczycieli szkół niepublicznych;
• 7 uczniów szkół niepublicznych;
• 34 rodziców dzieci uczęszczających do przedszkoli niepublicznych;
• 14 nauczycieli zatrudnionych w szkołach niepublicznych.

Po przeanalizowaniu ankiet okazało się, że wynikające z nich obszary problemowe związane
z rozwojem szkół na terenie Gminy Busko-Zdrój pokrywają się z obszarami problemowymi zdefiniowanymi po analizie ankiet przygotowanych przez dyrektorów placówek.

Obszary te stały się podstawą do określenia celów strategicznych, operacyjnych a następnie działań do podjęcia przez Gminę Busko-Zdrój podczas realizacji Planu.
Kolejne prace podejmowane w związku z opracowaniem Planu polegały na ostatecznym uzgadnianiu treści Planu z Zespołem ds. Kompleksowego Planu Rozwoju Szkół, a zwłaszcza planowanych działań, terminów ich realizacji oraz kosztów.

Po ostatecznym uzgodnieniu treści dokumentu, zwrócono się z wnioskiem o wydanie opinii w sprawie możliwości odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. dokumentu do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Kielcach oraz Świętokrzyskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Kielcach.

Aktualnie oczekuje się na wydanie opinii przez ww. instytucje.

Prezentacja planu [pdf]

Busko-Zdrój, dn. 22.02.2016 r.

Znak: GKNŚR. 6140.6.2016

OGŁOSZENIE


Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój informuje, że w Urzędzie Miasta i Gminy wydawane są TALONY na 50 % dofinansowanie zabiegów sterylizacji i kastracji psów i kotów posiadających właściciela.

Talony dostępne są w Urzędzie Miasta i Gminy pokój nr 6 w godzinach pracy Urzędu (tj. w poniedziałek w godz. 8.00 - 16.00 i od wtorku do piątku w godz. 7.00 -15.00) do wyczerpania dostępnych środków finansowych w kwocie 5 000,00 zł.

Właściciel zwierzęcia ubiegający się o dofinansowanie powinien zgłosić się z dowodem osobistym, a w przypadku posiadaczy psów dodatkowo okazać się dowodem wpłaty opłaty od posiadania psa lub dokumentem potwierdzającym zwolnienie z takiej opłaty i posiadać wiedzę o jego wadze.

Właściciel zwierzęcia może ubiegać się o dofinansowanie do wykonania jednego zabiegu.

Zabiegi sterylizacji i kastracji wykonywane będą w lecznicy wyłonionej przez Gminę w drodze rozeznania cenowego przez:

GABINET WETERYNARYJNY
lek. wet. STANISŁAW KRÓL
ul. BOHATERÓW WARSZAWY 6
28-100 BUSKO-ZDRÓJ

Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju pokój nr 6 lub telefonicznie pod numerem 41 370 52 25.

Busko-Zdrój, 19.02.2016 r.

Znak:GKNŚR.6845.24.2016

OGŁOSZENIE

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój ogłasza publiczny przetarg pisemny nieograniczony na najem trzynastu pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju


1.    Przedmiotem udostępnienia jest 13 przeszklonych pawilonów handlowych oznaczonych numerami: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 16, 18, 20, 21, 24, 25, 29 o powierzchni po 9,7 m² każdy :
- pawilony oznaczone numerami: 6, 7, 8, 9, 10, 11 przeznaczone pod handel artykułami spożywczymi
- pawilony oznaczone numerami : 16, 18, 20, 21, 24, 25 przeznaczone pod handel artykułami przemysłowymi
- pawilon oznaczony numerem: 29 przeznaczony pod handel mięsem i jego przetworami

2.    Udostępnienie pawilonów nastąpi na podstawie umowy najmu, która zostanie zawarta na okres 3 lat.

3.    Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym.

4.    Oferty na udostępnienie pawilonów należy składać na piśmie w zapieczętowanych kopertach z napisem „Oferta na udostępnienie pawilonu handlowego na Hali Targowej” w Biurze Obsługi Interesanta pokój nr 3 Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10 w nieprzekraczalnym terminie do 7 marca 2016 roku do godz.12.00.
Oferta powinna zawierać:
- nazwisko, imię, adres i telefon kontaktowy oferenta
- rodzaj prowadzonej działalności
- numer pawilonu
- proponowaną wysokość czynszu netto
- podpis oferenta
- kopię wpłaty wadium
Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
W przetargu mogą wziąć udział osoby fizyczne i prawne, które złożą w wyznaczonym terminie ofertę na piśmie.
Wadium w wysokości 50,00 zł należy wpłacić na konto konto Gminy Busko-Zdrój Nr 84 8480 0004 2001 0020 2000 0003 w Banku Spółdzielczym w Busku-Zdroju lub kasie tut. Urzędu. w taki sposób, aby wpłata znalazła się na koncie Gminy najpóźniej w dniu 3 marca 2016 roku.
Przy wpłacie wadium należy na dowodzie wpłaty określić nazwę przetargu.
Wadium wpłacone przez osobę fizyczną lub prawną ustaloną w wyniku przetargu jako Najemca lokalu zalicza się na poczet należnego czynszu najmu. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium jest zwracane w ciągu trzech dni po jego zakończeniu. Wadium ulega przepadkowi, jeśli osoba ustalona jako najemca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy najmu w ustalonym miejscu i terminie lub stawiając się odmówi jej podpisania.

5.    W przypadku, gdy na jeden pawilon wpłynie więcej niż jedna oferta, decydować będzie wysokość zaproponowanego czynszu, a w przypadku ofert równoważnych o wyborze rozstrzygnie losowanie.

6.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 marca 2016 roku w sali numer 25 Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10 o godzinie 13:00.

7.    Niniejsze ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]