Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

Busko-Zdrój, 28.08.2015 r.

Znak:GKNŚR.6845.120.2015

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na:

  • najem lokalu użytkowego o pow. 15,00 m² w Zespole Placówek Oświatowych w Zbludowicach,
  • najem lokalu użytkowego o pow. 12,04 m² w Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Busku-Zdroju,
  • najem lokalu użytkowego o pow. 17,28 m² w Szkole Podstawowej Nr 3 w Busku-Zdroju,
  • najem lokalu użytkowego o pow. 42,00 m² w Samorządowym Gimnazjum Nr1 w Busku-Zdroju,
  • dzierżawę cz. dz. 485 o pow. 10 m² położonej w Busku-Zdroju obr. 06 przy ul. Partyzantów,
  • dzierżawę pawilonu handlowego nr 1-2 położonego w Busku-Zdroju przy ul. 1-go Maja na działce oznaczonej w ewidencji gruntów 413/6.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój 2015.08.28

Znak:GNW.6845.119.1.2015

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój, działając na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.518 z późn. zmianami), podaje do publicznej wiadomości, iż na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, zamieszczone są wykazy nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży, wydzierżawienia i najmu.

Wykazy wywieszone są od dnia 26.08.2015 roku do dnia 17.09.2015 roku.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2015. 08. 25.

Znak: BUŚ.6733.29.2015

O B W I E S Z C Z E N I E

BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2015r. poz. 199 ze zm.)

z a w i a d a m i a m,

że w dniu 25 sierpnia 2015r. została wydana decyzja znak : UA.6733.29.2015 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

  • przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku handlowego (sklepu) z przeznaczeniem na świetlicę, budowie bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe oraz budowie zbiornika naziemnego na gaz płynny, na działce ozn. nr ewid. gr. 679 położonej w sołectwie Palonki.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku -Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godzinach pracy tut. Urzędu.

Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, ul. H. Sienkiewicza 19, 25-007 Kielce, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2015-08-19.

Znak:BUŚ.6733.32.2015

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2015r. poz. 199) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2013r. poz. 267) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Gminy Busko-Zdrój, w imieniu i na rzecz której działa Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

- rozbudowie i przebudowie budynku, usługowo-handlowego o funkcji galerii sztuki i muzeum, Biura Wystaw Artystycznych „ZIELONA" i Muzeum Ziemi Buskiej (o powierzchni sprzedaży do 50m2) oraz przebudowie układu komunikacji w obrębie działki z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, na działce ozn.nr ewid. gruntu 443 położonej przy ul. Mickiewicza i ul. St.Batorego w Busku-Zdroju.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Od dnia 24.08.2015 r. obowiązywać będzie nowa organizacja ruchu na ul. Wojska Polskiego, ul. Stawowej, ul. Staszica oraz ulicy łączącej ul. Prusa z ul. Żeromskiego.

  1. Na ul. Wojska Polskiego, na odcinku od skrzyżowania z ul. Stawową do skrzyżowania z ul. Krótką, po wschodniej stronie ulicy zostaną wyznaczone miejsca postojowe. Po stronie zachodniej będzie obowiązywał zakaz zatrzymywania i postoju.
  2. Na ul. Stawowej, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Grunwaldzką zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy z wjazdem od ul. Wojska Polskiego oraz wyznaczone miejsca postojowe, po prawej stronie ulicy.
  3. Na ul. Staszica zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy z kierunkiem jazdy od ul. Sądowej do ul. Prusa.
  4. Na ulicy łączącej ul. Prusa z ul. Żeromskiego zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy z kierunkiem jazdy od ul. Prusa do ul. Żeromskiego

Busko-Zdrój 2015.08.19.

Znak:BUŚ.6733.18.2015

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2015r. poz. 199 z późn.zm.) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Gminy Busko-Zdrój, w imieniu i na rzecz której działa Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój, reprezentowany przez pełnomocnika KOLPROJEKT Biuro Projektowe Krzysztof Oleś ul. Nowy Świat 52, 25-516 Kielce, w dniu 19.08.2015r. została wydana decyzja znak: BUŚ.6733.18.2015, ustalająca warunki lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

zagospodarowaniu terenu wokół stawu gminnego, które obejmuje:

  • budowę miejsc postojowych dla samochodów (do 29 stanowisk) wraz z wewnętrznym układem komunikacyjnym (drogi, place utwardzone) o powierzchni użytkowej do 0,20ha,
  • budowę instalacji elektrycznej zewnętrznej i wodociągowej,
  • budowę oświetlenia,
  • budowę odwodnienia terenów utwardzonych (kanalizacja deszczowa) na działce ozn.nr ewid. gruntu 140 położonej w Broninie.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godz. pracy Urzędu, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.

Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, ul. Sienkiewicza 19, 25-007 Kielce, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 17.08.2015 r.

USC.5011.25.2015

ZAWIADOMIENIE
o sporządzeniu spisu wyborców

Na podstawie art. 36 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2011 r. Nr 21, poz. 112 z późn. zmianami),

BURMISTRZ MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ

zawiadamia o sporządzeniu spisu osób uprawnionych do udziału w referendum, zarządzonego na dzień 6 września 2015 roku, spis został sporządzony oddzielnie dla każdego obwodu głosowania.

Spis będzie udostępniony do wglądu od dnia 17 sierpnia 2015 roku do dnia 30 sierpnia 2015 roku w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, przy ul. Mickiewicza 10 w Busku-Zdroju w sali nr 47 w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek od 8:00 do 16:00, wtorek - piątek od 7:00 do 15:00.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 18.08.2015 r.

Znak:GKNŚR.6845.112.2015

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

- dzierżawa pawilonu handlowego nr 31-32 przy ul.1 Maja w Busku-Zdroju

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na dzierżawę pawilonu handlowego nr 31-32 usytuowanego w Busku-Zdroju przy ul. 1 Maja na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 413/6.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 18.08.2015r.

Znak:GKNŚR.6845.113.2015

Ogłoszenie

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na wynajem dwunastu pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju

1. Przedmiotem udostępnienia jest 12 przeszklonych pawilonów handlowych oznaczonych numerami: 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 18, 20, 21, 24 o powierzchni po 9,7 m² każdy:

  • pawilony oznaczone numerami: 1,2 przeznaczone na działalność gastronomiczną
  • pawilon oznaczony numerem: 6 przeznaczony pod handel mięsem i jego przetworami
  • pawilony oznaczone numerami: 7, 9, 10, 11, 12 przeznaczone pod handel artykułami spożywczymi
  • pawilony oznaczone numerami : 18, 20, 21, 24 przeznaczone pod handel artykułami przemysłowymi

2. Udostępnienie pawilonów nastąpi na podstawie umowy najmu, która zostanie zawarta na okres 3 lat.

3. Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym.

KOMUNIKAT PREZESA ARR

UWAGA PRODUCENCI MLEKA

Od 13 sierpnia do 11 września br. Agencja Rynku Rolnego będzie przyjmowała wnioski o udzielenie pomocy o charakterze pomocy de minimis w rolnictwie w formie rozłożenia na nieoprocentowane raty opłaty za przekroczenie kwot indywidualnych w roku kwotowym 2014/2015.

Wnioski należy złożyć do dyrektora oddziału terenowego Agencji Rynku Rolnego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę dostawcy hurtowego.

Adresy oddziałów terenowych oraz godziny pracy znajdują się w linku poniżej:

http://www.arr.gov.pl/kontakt-arr/oddzialy-terenowe-arr

Do wniosku należy dołączyć:
1. zaświadczenia albo oświadczenie, dotyczące pomocy de minimis określone w art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404, z późn. zm.);

2. zaświadczenia albo oświadczenie, dotyczące pomocy de minimis w rolnictwie określone w art. 37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o
postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;

3. oświadczenie o niezaleganiu:
a) z płatnościami podatków,
b) w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne.
Formularz wniosku jest dostępny na stronie internetowej Agencji Rynku
Rolnego http://www.arr.gov.pl/data/00069/kml_p14_f2.pdf

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].