Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno - technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza:

 

Elektroniczna skrzynka podawcza

 

Uwaga: aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne

Instrukcja - zakładanie konta na platformie ePUAP.

Pomoc do systemu ePUAP

Informacja dla nowych użytkowników
Rejestracja w serwisie ePUAP
Wszystkie tematy pomocy
Podręcznik użytkownika
Zobacz też: materiały dla integratorów

 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju:

 

1. Zalogowanie się i przekazanie dokumentu (poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu) on-line na stronie
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy mieszczącego się w budynku przy ul. Mickiewicza 10 w Busku-Zdroju na następujących nośnikach danych:
- pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows 7,
- płyta CD-RW z możliwością zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05):

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
- doc, rtf dla MS Word 2000/2003/2007/2010
- xls dla MS Exel 2000/2003/2007/2010
- odt,ods - Open Document Format for Office Applications
- csv comma separated value,
- txt dokument tekstowy,
- gif, tif, bmp, jpg - pliki graficzne,
- pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
- zip pliki skompresowane w formacie ZIP.
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB.
4. Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone.

Zamknij