Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

OGŁOSZENIE

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na wynajem dziewięciu pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju

  1. Przedmiotem udostępnienia jest 9 przeszklonych pawilonów handlowych oznaczonych numerami : 6, 7, 9, 10, 11, 18, 20, 21, 25 o powierzchni po 9,7 m2 każdy:
    - pawilony oznaczone numerami: 7, 9, 10, 11 przeznaczone pod handel artykułami spożywczymi
    - pawilony oznaczone numerami: 18, 20, 21, 25 przeznaczone pod handel artykułami przemysłowymi
    - pawilon oznaczony numerem 6 przeznaczony pod handel mięsem i jego przetworami
  2. Udostępnienie pawilonów nastąpi na podstawie umowy najmu, która zostanie zawarta na okres 3 lat.
  3. Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym.
  4. Oferty na udostępnienie pawilonów należy składać na piśmie w zapieczętowanych kopertach z napisem „Oferta na udostępnienie pawilonu handlowego na Hali Targowej" w Biurze Obsługi Interesanta pokój nr 3 Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul.Mickiewicza 10 w nieprzekraczalnym terminie do 01 czerwca 2015 roku do godz. 12.00.
    Oferta powinna zawierać:
    - nazwisko, imię, adres i telefon kontaktowy oferenta
    - rodzaj prowadzonej działalności
    - numer pawilonu
    - proponowaną wysokość czynszu netto Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
  5. W przypadku, gdy na jeden pawilon wpłynie więcej niż jedna oferta, decydować będzie wysokość zaproponowanego czynszu, a w przypadku ofert równoważnych o wyborze rozstrzygnie losowanie.
  6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 czerwca 2015 roku w sali numer 25 Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10 o godzinie 13.00.
  7. Niniejsze ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2015-05-18.

Znak: UA.6733.14.2015

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2015r. poz. 199) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2013r. poz. 267) z a w i a d a m i a m strony postępowania, że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • rozbudowie i nadbudowie budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, w odległości mniejszej niż 3,0m od granicy działki ozn. nr ewid. gruntu 199/1, na działce ozn.nr ewid. gruntu 199/2 położonej w Busku-Zdroju przy ul. Mickiewicza 10.

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

OGŁOSZENIE
z dnia 12 maja 2015 roku

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
ogłasza konkurs na stanowisko

Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dobrowodzie, Dobrowoda 26, 28-100 Busko-Zdrój, dla której organem prowadzącym jest Gmina Busko-Zdrój.

Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie [ pdf ].
Zarządzenie 62/2015 [ pdf ].

KOMPLEKSOWA REWITALIZACJA
BUSKA-ZDROJU

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
zaprasza na spotkanie reprezentantów poniższych grup społecznych:

  1. Młodzież w dniu 19.05.2015 r. godz. 17.00.
  2. Przedsiębiorcy w dniu 20.05.2015 r. godz. 16.00.
  3. Organizacje pozarządowe, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, inne grupy nieformalne oraz mieszkańców w dniu 21.05.2015 r. godz. 16.00.

Spotkania odbędą się w auli Buskiego Samorządowego Centrum Kultury.

PROGRAM SPOTKANIA:

  1. REWITALIZACJA – co to takiego?
  2. Nowy wymiar współpracy i formy wsparcia przez samorząd działalności oraz inicjatyw młodych ludzi, sektora społecznego, sektora gospodarczego na terenie Miasta i Gminy Busko-Zdrój.
  3. Możliwości uzyskania dotacji przez ww. grupy społeczne na rzecz rozwoju Miasta i Gminy Busko-Zdrój.
  4. Modelowe rozwiązania w tworzeniu partnerstw lokalnych w ramach rewitalizacji (samorząd + organizacje pozarządowe + przedsiębiorcy + mieszkańcy) – dyskusja.

ZMIEŃMY RAZEM BUSKO-ZDRÓJ!
ZAPRASZAMY!

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju - Wydział Spraw Obywatelskich przypomina przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych o obowiązku dokonania wpłaty II raty opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do dnia 31 maja 2015 r.

/ art. 111 ust. 7 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz. U. z 2007 r. Nr 70, poz. 473 ze zmianami ) /

Niedopełnienie ww. obowiązku skutkuje wygaszeniem z mocy ustawy zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.

Nr konta bankowego: 14 8480 0004 2001 0020 2000 0002

Busko-Zdrój, 2015-05-05

Znak: UA.6733.19.2015

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r., poz. 199 j.t.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2013r. poz. 267), z a w i a d a m i a m strony postępowania, że zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • budowie sieci wodociągowej rozdzielczej, na działkach ozn. nr ewid. gr. 21/2, 220(dr), 14/10, 15/4, 16/8, 19/1 położonych w m. Las Winiarski gm. Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godzinach pracy Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

OGŁOSZENIE

W związku z pojawieniem się możliwości uzyskania dofinansowania na projekty związane z montażem instalacji fotowoltaicznych na domach prywatnych prosimy mieszkańców terenów wiejskich Gminy Busko-Zdrój zainteresowanych udziałem w projekcie o składanie stosownych deklaracji, w formie wypełnionych ankiet.

Wzór ankiety dostępny jest w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, (Biuro Obsługi Interesanta lub Wydział Rozwoju Strategicznego, Inwestycji i Drogownictwa) oraz na stronie internetowej Gminy Busko-Zdrój, pod adresem: www.umig.busko.pl w zakładce „Aktualności".

Wypełnioną ankietę należy składać w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, Al. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w wersji papierowej, lub przesłać skan ankiety drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Termin składania ankiet – do 19 maja 2015 r.

Gmina Busko-Zdrój zamierza ubiegać się o dofinansowanie montażu instalacji fotowoltaicznych, służących wytwarzaniu prądu elektrycznego na potrzeby własnego gospodarstwa domowego, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich – poziom dofinansowania 90%. Zgodnie z założeniami programu z dofinasowania takiego mogą korzystać wyłącznie mieszkańcy terenów wiejskich.

Informacji w powyższej sprawie udzielają pracownice Wydziału Rozwoju Strategicznego, Inwestycji i Drogownictwa Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, pok. nr 37 i 36b, tel. 41 370 52 58, 41 370 52 06.

Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie [ pdf ].
Ankieta [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2015.05.04

Znak:UA.6733.18.2015

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt. Dz. U. z 2015r. poz. 199) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz. U. z 2013r. poz. 267, ze zm.) zawiadamiam strony, że w dniu 04.05.2015r. wydane zostało postanowienie o zawieszeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: zagospodarowaniu terenu wokół stawu gminnego w Broninie, które obejmuje: budowę dwóch zjazdów publicznych z drogi publicznej, budowę miejsc postojowych dla samochodów (do 29 stanowisk) wraz z wewnętrznym układem komunikacyjnym (drogi, place utwardzone) o powierzchni użytkowej do 0,20 ha, budowę instalacji elektrycznej zewnętrznej i wodociągowej, budowę oświetlenia, odwodnienie terenów utwardzonych (kanalizacja deszczowa), na działkach ozn. nr ewid. gr. 140, 201(dr) położonych w Broninie gm. Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2015.05.04

Znak:UA.6733.18.2015

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt. Dz. U. z 2015r., poz. 199) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego (jt. Dz. U. z 2013 r., poz. 267, ze zm.) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Gminy Busko-Zdrój ul. Mickiewicza 10 28-100 Busko-Zdrój w imieniu której działa pełnomocnik Pan Krzysztof Oleś, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

  • zagospodarowaniu terenu wokół stawu gminnego w Broninie, które obejmuje: budowę dwóch zjazdów publicznych z drogi publicznej, budowę miejsc postojowych dla samochodów (do 29 stanowisk) wraz z wewnętrznym układem komunikacyjnym (drogi, place utwardzone) o powierzchni użytkowej do 0,20 ha, budowę instalacji elektrycznej zewnętrznej i wodociągowej, budowę oświetlenia, odwodnienie terenów utwardzonych (kanalizacja deszczowa), na działkach ozn. nr ewid. gr. 140, 201(dr) położonych w Broninie gm. Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Zgodnie z art. 41 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania w/w obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny. Zgodnie z art. 40 § 4 i § 5 Kpa strona zamieszkała za granicą lub mająca siedzibę za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w kraju, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2015.05.04

Znak:UA.6733.13.2015

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 199) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 267, ze zm.) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Pana Jarosława Kolery - pełnomocnika działającego w imieniu PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie Oddział Skarżysko-Kamienna al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 51 26-110 Skarżysko-Kamienna, w dniu 26.03.2015r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci elektroenergetycznej średniego i niskiego napięcia, budowie stacji transformatorowej, na działkach ozn. nr ewid. gr. 77/1, 77/2, 138, 139/7, 139/8, 139/9, 156, 157, 201, 209, 208 położonych w sołectwie Bronina gm. Busko-Zdrój oraz na działkach ozn. nr ewid. gr. 910, 888, 463/1, 463/2, 463/3, 223/9, 223/10, 223/11, 223/5 położonych w sołectwie Owczary gm. Busko-Zdrój.

W dniu 16.04.2015r. do tut. organu wpłynęło pismo o wyłączeniu z zakresu w/w przedsięwzięcia działek ozn. nr ewid. gr. 139/7, 139/8, 139/9, 138, 208 położonych w sołectwie Bronina oraz działek ozn. nr ewid. gr. 463/1, 463/2, 463/3 położonych w sołectwie Owczary.

W związku z powyższym informuje się, iż w/w przedsięwzięcie będzie zlokalizowane na działkach ozn. nr ewid. gr. 77/1, 77/2, 156, 157, 201, 209 położonych w sołectwie Bronina gm. Busko-Zdrój oraz na działkach ozn. nr ewid. gr. 910, 888, 223/9, 223/10, 223/11, 223/5 położonych w sołectwie Owczary gm. Busko-Zdrój,

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].